Smrt kranjske mladosti
Nič kaj slovesno se ni poslovil ... Teden mladih namreč. Na njegovem pogrebu nas je bilo prisotnih le peščica. Mrtvaško vzdušje so trpeli predvsem nastopajoči, ki so neglede na to, da občinstvo ni kazalo znakov življenja, dali vse od sebe.
Zaključek je bil v znamenju rap glasbe. Ob 21. uri je začel svoj nastop prvi rimoklepar Emka. Domačin s pravim imenom Martin Klepec, 20-letnik iz Stražišča, je predstavil kakšna je “Gotova scena” v Kranju, komade s svojega EP-ja “En povedat more”. Eden izmed ustanovnih članov projekta TLMP (The last minute project), zaključenega leta 2005, je deloval energično skupaj s še dvema članoma omenjenega projekta. Naslednja je na oder stopila zagrebčanka Diyala. Vidno sproščena in preprosta je impresionirala z izvedbo pesmi (City of trax, Girl like me, Raw), ter svetovala na glasbo imunim, naj grejo za sprostitev nekaj spiti ali pokaditi. Izkazala se je kot nadarjena reparka, izvrstna nastopačica ter povezovalka obenem, da pa kot umetnica veliko obeta, je dokazal tudi podpis pogodbe z ameriško založbo NoDiss (K) Records. Aplavzi ter vzkliki so bili proti koncu njenega nastopa vse bolj podobni navdušenju. Po koncu se je po odrskem spodbujanju aplavza vrnila ter zaključila s prvim singlom “Raw”. Zadnji so nastopili The beat fleet. Komade, kot so “UE Zrake” ter “Heroyix”, je splitski hip hop bend šesterec predstavil suvereno in uigrano. Njihova glasba zveni v kiticah pesmi ležerno, medtem ko je v refrenih zaznati težke kitare. Posebnost od leta 1990 obstajajočega benda s tremi ploščami so trije vokalisti. Izvedli so en odrski povratek, skupinski priklon ter se poslovili. Njihov koncert je z občinstva spremljala tudi Diyala. Na koncu smo se lahko vprašali le, kaj je torej vzrok za slab obisk in splošni neinteres pod odrom? Cena vstopnic, neustrezna izbira nastopajočih ali nepravilni vrstni red teh? Lahko je biti pameten po fronti, ampak vprašanje pa še vseeno potrebuje odgovor.