Koncert pri uršulinkah
Koncert na velikonočni ponedeljek je navdušil do zadnje klopi polno Uršulinsko cerkev v Škofji Loki.
Bila je ideja, prijateljski dogovor dveh in na koncu združba ljudi, ki se ob pravih stvareh vedno znajo zbrati skupaj. Tako je ob zaključku koncerta Stabat mater, na velikonočni ponedeljek v Uršulinski cerkvi v Škofji Loki, povedal Marko Črtalič, skupaj z Marijo Lebar sovoditelj večera, ki so ga pripravili v okviru območne izpostave JSKD in Knjižnice Ivana Tavčarja. Klopi je bilo premalo za vse, ki so si želeli slišati najboljše ženske glasove iz Škofje Loke in Kranja, ter uživati v odličnem petju in lepi glasbi. Uvodni ljudski pesmi Ljobe Jenče so v nadaljevanju nadgrajevale pevske solistke, po večini glasbene pedagoginje in profesorice na glasbenih šolah v Kranju in Škofji Loki, dirigentke zborov in kot tokrat tudi solo pevke v različnih pevskih kombinacijah.
V skladbah naravnanih na tematiko velike noči so se predstavile altistka Jana Jocif, mezzosopranistka Saška Kolarič in sopranistke Vera Mlejnik, Marta Močnik Pirc in Francka Šenk. Za glasbeno spremljavo so poskrbeli instrumentalisti Klemen Bračko (violina), Jasna Rus (violina), Jernej Bernik (viola), Špela Loti Knoll (oboa), Janez Jocif (spinet), Jaka Trilar (violončelo), z orgelsko skladbo pa se je na posebej za to priložnost usposobljenih orglah iz uršulinske cerkve predstavil Klemen Karlin. Ob poslušanju orgel smo si lahko na velikem platnu ogledovali fotografije orgel (posnel jih je Tomaž Lunder), ki so po Karlinovem mnenju pravi biser in kot take nujno potrebne temeljite obnove. »Namen tega večera in tega koncerta ne želi biti le zapolnjenje praznine, nastalo z neizvedbo Škofjeloškega pasijona, ampak predvsem opozoriti na izjemen potencial, ki ga v sebi skriva loška Trnuljčica, nunski samostanski kompleks, je v dodatku h koncertnemu listu zapisal Karlin in dodal: »V Glasbeni šoli Škofja Loka smo že pred letom in pol zasnovali projekt Orgelskega središča v Uršulinski cerkvi in pripadajočih prostorih, ki bi v idealni povezavi z glasbeno-vzgojno vsebino ohranjal tudi sakralno razsežnost teh prostorov. Škofja Loka bi s tem dobila enega akustično najlepših koncertno-sakralnih prostorov, v katerem bi lahko vzgajali mlade rodove glasbenikov in gojili resnično kakovostno glasbeno umetnost, za prebivalce in obiskovalce mesta pa znova odprli enega izmed njegovih kulturnozgodovinskih biserov.«
Ponedeljkov koncert je lepa potrditev zgoraj zapisanih besed in lepo bi bilo, ko bi o tem v prihodnje razmišljali tudi v škofjeloškem občinskem svetu.