Vztrajajo pri podvozu

V Lescah vztrajajo pri podvozu pod železniško progo in nasprotujejo gradnji štiripasovne ceste od Lesc do Bleda.

Lesce – Lesce se v zadnjem času hitro razvijajo, pri usmerjanju razvoja imata najpomembnejšo vlogo občina in krajevna skupnost, pravi predsednik krajevne skupnosti in turističnega društva Zlatko Kavčič in poudarja, da je v kraju največ problemov s prometom. »Vztrajati moramo pri podvozu pod železniško progo, zgraditi za pešce prehod iz Kravje doline »na vas«, semaforizirati križišče Finžgarjeve in Dežmanove ulice, drugače urediti prometni režim skozi Kravjo dolino in čim prej zgraditi novo cesto ter omejiti vožnjo težkih tovornjakov skozi središče kraja,« pravi Kavčič, ki ob sprejemanju strategije prostorskega razvoja občine nasprotuje temu, da bi od Lesc do Bleda zgradili štiripasovno cesto. »Ni običajno, da bi se z avtoceste lahko pripeljali v turistični kraj po štiripasovni cesti s hitrostjo od sto do dvesto kilometrov na uro. Zadoščala bi dvopasovna cesta s potjo za pešce na obeh straneh.« Ker se je zaradi Mercatorjevega in Merkurjevega trgovskega centra močno povečal promet, bi bila nujna tudi gradnja pločnika v Železniški ulici.

Medtem ko soglašajo s stanovanjsko gradnjo za Merkurjem in za Družbenim centrom, se ne strinjajo, da bi območje ob Železniški ulici pozidali s stanovanjskimi hišami. »To je osrednja površina, ki mora ostati na razpolago za novo avtobusno postajo in druge javne programe, ki jih potrebujejo Lesce,« meni Zlatko Kavčič, ki je prepričan, da bodo Lesce v nekaj desetletjih po številu prebivalcev dohitele ali celo presegle bližnjo Radovljico in da za tak razvoj potrebujejo tudi centralne poslovne in upravne površine. Z uresničitvijo zazidalnih načrtov Plana, Dolina in Lesce jug bo končana gradnja na najbolj občutljivem območju nad kampom Šobec, gradnja kanalizacije od Moskve prek Kravje doline do Radovljice pa bo zgodovinski dogodek, saj odpadne vode iz Lesc potlej ne bodo več odtekale v Savo. V turističnem društvu načrtujejo tudi gradnjo čistilne naprave za kamp Šobec ali povezavo kanalizacije iz kampa z že zgrajeno čistilno napravo v Radovljici.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / nedelja, 22. december 2019 / 16:14

25 odstotkov

Zadnji vzpon ene najtežjih etap na letošnji Dirki po Španiji, ki jo je v skupnem seštevku dobil slovenski športnik leta Primož Roglič, je na Los Machucos, kjer je strmina na nekaterih delih tudi 25...

Objavljeno na isti dan


Avtomobilizem / četrtek, 30. avgust 2012 / 07:00

Preizkus trdnosti z loputanjem vrat

Pri Fordu so pred začetkom proizvodnje temeljito preverili, kako vzdržljiv bo njihov novi dostavnik Transit Custom. Na preizkusu so sprednja vrata zaloputnili 250.000-krat, drsna bočna vrata 150....

Prosti čas / četrtek, 30. avgust 2012 / 07:00

V zakonu že petinšestdeset let

Častitljivo obletnico svojega zakona sta Otilijo in Marija Pičulin iz Kranja praznovala v Preddvoru.

Prosti čas / četrtek, 30. avgust 2012 / 07:00

Čokolada, bograč in golf

Domačo vas je napolnil otroški smeh, odprto prvenstvo Kranja v golfu na Bledu in Naaaj dan v Predosljah sta se odvijala že šestič, Gorenjci pa so se v Lendavi pomerili v kuhanju bograča.

Prosti čas / četrtek, 30. avgust 2012 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Zadnjič sem zopet sanjala sanje, ki se mi ponavljajo že kar precej let. Gre pa približno takole: pojavijo se policisti in kriminalisti, ki raziskujejo umor, ki se je zgodil pred precej leti....

Prosti čas / četrtek, 30. avgust 2012 / 07:00

Sanje in njihove sence

Aborigini, avstralski domorodci, pravijo, da sanje prihajajo k človeku, ko pade iz ravnovesja z naravo in izgubi stik s svojo življenjsko energijo. Prepričani so, da je ignoriranje sanj pripomoglo, da...