Združitev prostora in uporabnosti
Romunska Dacia limuzinskemu Loganu dodaja še mešanca med kombijem in enoprostorcem.
Romunska dacia, ki sodi pod okrilje Renaulta, je svojo pot na slovenski trg začela natanko pred dvema letoma, ko se je na cestah pojavila limuzina z imenom logan. Zdaj pri tej znamki optimistično pošiljajo med kupce še drugo različico, kombijevsko zasnovani logan MCV, ki se dokazuje predvsem s prostorsko uporabnostjo. Sprednji del je seveda do potankosti podoben kot pri limuzinski različici, nato pa se začnejo opazne spremembe, saj je logan MCV občutno daljši in višji, ima pa tudi daljšo medosno razdaljo. Vrata na kombijevsko robatem zadku so krilna in deljena na eno in dve tretjini, skrivajo pa velik prtljažni prostor, ki se glede na število in postavitev sedežev povečuje od 198 do 2350 litrov. Logan MCV ima namreč lahko običajnih pet ali za doplačilo sedem sedežev in tudi s tem dokazuje svojo široko uporabno naravnanost. Motorna paleta je skoraj enaka kot v limuzinski različici, začenja jo 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (55 kW/75 KM), sledi 1,6-litrski (64 kW/90 KM), 1,6-litrski s 16 ventili (77 kW/105 KM) in nato še 1,5-litrski turbodizel (50 kW/70 KM). Pri vseh za prenos moči skrbijo ročni petstopenjski menjalniki. Opremljenost je razdeljena v tri nivoje, od začetnega precej špartanskega do že kar luksuznega, v katerem je veliko dodatkov za varnost in udobje, ne glede na to pa je treba povsod doplačati (ročno) klimatsko napravo. Cene se gibljejo od racionalnih 7.990 do še vedno sprejemljivih 11.990 evrov. Do konca leta pride še tovorna različica, prihodnje leto pa kombilimuzinski logan.