Mladi podjetniki že ustvarjajo
V projekt podjetniških krožkov sta tudi letos vključeni obe osnovni šoli iz občine Kranjska Gora.
Razvojna agencija Zgornje Gorenjske tudi letos, že šesto leto zapored, koordinira projekt podjetniških krožkov na osnovnih šolah Zgornje Gorenjske. V šolskem letu 2006/2007 je v projekt »podjetniški krožki« vključenih kar sedem osnovnih šol, in sicer Osnovna šola Josipa Vandota Kranjska Gora, Osnovna šola 16. decembra Mojstrana, Osnovna šola Toneta Čufarja Jesenice, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice, Osnovna šola Koroška Bela, Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled in Osnovna šola dr. Janeza Mencingerja Bohinjska Bistrica. Z izzivom oblikovanja in tudi kasnejše izvedbe poslovnega načrta se na osnovnih šolah v Občini Kranjska Gora spopadajo naslednji učenci: na OŠ Josipa Vandota Kranjska Gora Rebeka Brkovič, Anita Hlebanja, Margot Majkič, Patricija Pušenjak in Eva Vovk pod mentorstvom Brigite Stankić. Mladi podjetniki na OŠ 16. decembra Mojstrana pa so Nika Bregant, Klavdija Gracar, Antonija Kirac in Rebeka Pezdirnik, njihova mentorica pa je Marjanca Stegnar. Učenci pri podjetniškem krožku s pomočjo metode »možganska nevihta« (učenci na list papirja zapisujejo vse ideje, ki jim v trenutku »šinejo skozi glavo«) in se kompromisno, med podanimi predlogi, odločijo za eno podjetniško idejo. Naslednji korak je oblikovanje »dokumenta« podjetniške ideje, to je mini poslovnega načrta, v katerem idejo podrobneje predstavijo in si med seboj razdelijo odgovorna mesta v njihovem »namišljenem« podjetju. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga sestavijo, raziščejo potencialni trg in na podlagi dobljenih odgovorov predvidenih kupcev potem postavijo finančno projekcijo poslovnega načrta. Ko so zgoraj naštete stvari enkrat začrtane, pa je podjetje treba zavarovati tudi pred morebitnimi kritičnimi tveganji, če se slučajno vse le ne izide po planu in oblikovati terminski načrt predvidene izvedbe projekta. Ob koncu zapišejo še svoje vtise, ki so jih dobili ob oblikovanju poslovne ideje in ugotavljajo, kaj vse so pri tem novega spoznali in se naučili. Cilj podjetniškega krožka je mladim predstaviti podjetništvo na zabaven, dostopen način in jih usmerjati k samoiniciativnemu iskanju in udejanjanju svojih možnosti in priložnosti, na katere bodo v življenju naleteli, saj se zdi, da bo tovrstno znanje ob dandanašnji konkurenci na svetovnem trgu za obstoj oz. preživetje, vse bolj potrebno in nenazadnje tudi dragoceno.