Glasba nekje vmes
Udarila sta drugič, a njun udarec je tokrat šibkejši od prvega. Ne gre pa zanemariti dejstva, da je kreativni duet s kompanijo v uličnih debatah od ust do ust eden najvidnejših predstavnikov slovenske popularne glasbe.
Skladba Vedno zame s prvenca Dolce vita je v letu 2003 povzročila pravo malo revolucijo. Napovedovali so, da sta Gušti in Polona (v intervjuju navajamo Guštija z G in Polono s P) glasbena smernica, ki nas v prihodnje zna impresionirati s svojim inovativnim pristopom. Impresija traja.
Album GP je izšel pri založbi Streetz 100. V čem je prednost izdaje plošče pri manjših založbah in v čem slabost?
G: »Prednost je popolna kreativna svoboda. Omenjeno založbo smo si izmislili sami (samozaložba), sami peljemo odnose z javnostmi, sami sponzorje, tako da nam finančnih sredstev ni treba deliti z založbo. Slabost ali pa tudi ne je to, da ne porivamo svojih člankov konstantno v vse revije. Bila je opcija, da bi izdali ploščo pri založbi Menart, ampak smo se v končni fazi odločili, da bo ta prevzel le distribucijo.«
Bi lahko strnila pomen plošče v kratki razlagi?
G:»Plošča je delana na raznolikosti, istočasno pa ima skupni imenovalec, neki določen zven, in to je Polonin glas. Je ženska plošča, ki je romantično-erotično obarvana.«
P:»Rdeča nit je izpoved raznoraznih notranjih doživljanj in s tega vidika je lirska plošča.«
Kaj lahko vpliva na prihodnost samega benda, če je to sploh vprašanje?
G: »To vsekakor je in ni vprašanje. Skupna umetniška vez bo trajala gotovo še vsaj leto dni, kolikor bo trajala promocija plošče GP. Vse ostalo je vprašanje poti, ki nama jo bo prihodnost prinesla. Ostajava pa oba v glasbenih vodah.«
Kam se po vajinem mnenju lahko obrne glasba v prihodnosti oziroma kakšna mora biti nova glasbena smer, ki bo navdušila slovenske poslušalce?
P: »Mogoče bo vedno manj velikih bendov. Glasbena scena je razslojena, od komercialnih do alternativnih smeri. Trenutno se nekje na površju scene pojavlja veliko žanrsko različnih bendov s širokim spektrom publike, recimo Katalena, Melodrom. Mi se najdemo nekje vmes.«
G: »Ostala bo kvaliteta. Recimo skupina Silence pri nas ni široko poznana, vendar v tujini ustvarja kvalitetne stvari.«
Kako se besedila pesmi razvijajo od nastanka na listu papirja do podobe, ki jo lahko slišimo na ploščah?
G: »Pri pisanju se opiram na njen pogled skozi oči. Pravi kreativni proces se začne, ko prinesem besedilo ter idejo za melodijo. Polona nato postavi svoje iztočnice, na katerih kasneje zgradiva pesem do končne podobe. Skleneva kompromis med njenimi predlogi in mojo verzijo besedila.«