LIP Bled malo drugače
Naj vam predstavim naše slabe izkušnje s trgovino LIP BLED. V mesecu februarju smo se odločili za nakup notranjih vrat v trgovini LIP in še tisti mesec plačali avans po predračunu. Vrata pa naj bi nam na našo željo dostavili šele avgusta. Potem pa smo prosili, če bi lahko vrata dobili v drugi polovici septembra. Ob tem so nam šli zelo na roko in vrata res pripeljali 20. septembra 2006. Še isti dan pa so nas poklicali, naj poravnamo še preostali dolg, ki nas veže do njih skupaj s plačilom montaže. To smo tudi 21. septembra 2006 storili. Potem pa so nastopile težave, ki jim ni videti konca. Z monterjem, ki so nam ga dodelili, se nikakor nismo uspeli dogovoriti za montažo. Obljubljal nam je, da pride v ponedeljek, če ne v sredo, zagotovo v četrtek, to se je vleklo vsega skupaj tri tedne. Mož je pri tem porabil celo dva dneva dopusta, saj je monterju nekako zaupal. Potem pa je končno le prišel dne 20. oktobra 2006. Bil je petek, delal je brez premora za malico in ob 14. uri odšel na kosilo.
Ker smo pričakovali, da se s kosila vrne tja do 15. ure, smo ga čakali. Ni ga bilo niti v soboto niti v ponedeljek. V torek smo se odločili, da vprašamo v poslovalnico v Kranju, kaj o vsem tem mislijo. Predlagala sem, naj nam dodelijo drugega monterja, saj očitno ta nima namena dokončati začetega dela. Gospa Anita je takoj stopila v stik z drugim monterjem, ki pa naj bi do praznikov lahko zmontiral le šest vrat. S tem sem se tudi sama strinjala, saj smo se nameravali za praznike vseliti. Zvečer sem še enkrat poklicala v trgovino, pa mi je g. Roman Kosmač obljubil, da pride v sredo prejšnji monter, saj je pustil pri nas vse svoje orodje. V sredo, 25. oktobra 2006, je res prišel in delal cel dan, v četrtek pa so se že pojavili novi problemi, tako da je poslal samo svojega delavca, prav tako v petek. Oba dneva je delavcu pomagal mož dvakrat po pet ur. Ko je v petek monter prišel po delavca, je mož zahteval demontažo podboja v kabinetu, ker je bil ta prevelik – preširok. Monter je z vso jezo odstranil podboj in odšel za nedoločen čas. Naslednji teden sem monterja osebno poklicala po telefonu in ga vprašala, kdaj končno misli zmontirati še ostala tri vrata. Ker sem se mu zdela zoprna stranka in mi ni dal odgovora, sem mu rekla, da se bom spet obrnila na trgovino in tudi na odvetnika, pa mu je očitno prekipelo in mi je zabrusil, da se on na moje grožnje požvižga. V petek pa je prekipelo tudi nama z možem, saj sva se spet oglasila na poslovalnici v Kranju pri g. Kosmaču. Izgovarjal se je na nesoglasja tudi med njimi. Zahtevala sva spet novega monterja. Dosegla nič, odšla z dolgima nosovoma. V soboto zvečer, 11. novembra 2006 pa se je oglasil spet stari monter, nastavil nekaj vrat, ki se niso zapirala, kar jih ni že moj mož in spet se je za njim izgubila sled. Ta dan sem monterju tudi povedala, da bom podboj, ki ga je uničil, reklamirala. Zopet je minilo novih 14 dni, potem pa sem se odločila, da pokličem še odgovorne na Bled. Na telefonski tajnici sem pustila sporočilo g. Debeljaku, kakšne težave imamo, toda njemu se ni zdelo poklicati nazaj. Potem sem dobila po telefonu g. Mariniča, ki ni mogel verjeti, da se to v njihovem podjetju dogaja. Obljubil je posredovanje. Dobila pa sva tudi obljubo g. Kunčiča, da bo to v enem tednu rešeno. Spet je trajalo en teden, da je prišel monter in vgradil ostala dva podboja, napisal zahtevek za reklamacijo in odšel. Dne 8. decembra 2006 se je oglasil pri nas g. Jarkovič, popisal reklamacijo, nam obljubil rešitev čez en teden. Bližali so se božično-novoletni prazniki in med prazniki res nismo hoteli težiti spet vsem odgovornim. Prišel pa je 10. januar 2007 in z njim monter z novim podbojem. Toda podboj je bil napačen, ujemal pa se ni tudi z drugimi sedemnajstimi. Tega podboja nikakor ne bom pustila vgraditi. Torej, od moje poravnave dolga LIP BLEDU je minilo že skoraj štiri mesece. Nasedala sem obljubam odgovornih za dejanja (nedejanja) njihovega monterja. Počutim se naravnost izigrano, opeharjeno in ogoljufano. Naj povem, da smo se v hišo vselili 4. novembra 2006, danes, ko to pišem, se piše 11. januar 2007. Dobro, da se bliža pomlad, da se bo ogrelo in da zaradi manjkajočih vrat ne bomo več izgubljali na toplotnem izkoristku. Vse te gospode na LIP BLED pa vljudno prosim, da probleme z monterji rešujejo sami med seboj, ne pa preko svojih strank.
Jožica Kocjan, Kranj
P.S.: V soboto, 13. januarja, so se drame končale, nam je v ponedeljek, 15. januarja, sporočila Jožica Kocjan, vendar je želela, da pismo objavimo.