Skoraj brez plusov
Lansko leto je bilo za avtomobilske uvoznike in prodajalce precej težko.
Leto 2006 je večina avtomobilskih znamk zaključila z nekoliko manjšo prodajo kot predlani, le nekaterim si je uspelo odrezati tudi večji kos tržne pogače. Po enajstih mesecih je bila za 1,2 odstotka manjša tudi skupna prodaja novih avtomobilov. Za številne uvoznike je bilo torej 2006 leto, ki ga je najbolje čimprej pozabiti. Zadovoljni so pri Renaultu, kjer jim je brez povsem novih modelov uspelo ohraniti prvo mesto in to s skoraj dvakrat tolikšno količino, kot so jo zabeležili pri drugouvrščenem Volkswagnu. Z majhno prednostjo pred četrtim Citroënom si je stopničko priboril Opel, za vodilnimi je zaostal Peugeot, še več Fiat, ki ga je na šestem mestu zamenjal Ford. V deseterico pa se je spet vrnila Škoda. Med tistimi, ki so po količini izgubili največ, so znamke BMW, Dacia, Mitsubishi, slabše je šlo tudi trojici iz deseterice, Renaultu, Hyundaiju in Oplu.
Skupaj je bilo v enajstih mesecih prodanih in registriranih 55.943 novih avtomobilov, v enakem obdobju leta 2005 pa za 1,2 odstotka več; to pomeni, da je bilo lani na slovenskih cestah verjetno nekaj manj kot 60.000 novih štirikolesnikov. Kakšne bodo prodajne krivulje v letu 2007, skoraj pri nobeni znamki nočejo napovedovati, vsi pa upajo, da jim bo tudi s pomočjo novih modelov vsaj uspelo ohraniti ali morda celo povečati številke iz lanskega leta. Na dogajanje na avtomobilskem trgu bo seveda nekaj vpliva imela tudi uvedba evra, poleg tega je že v začetku leta predvidena sprememba obračunavanja davka na motorna vozila, še vedno pa ni jasno, ali se bo vlada morda na predlog nekaterih ekonomistov odločila še za dodatno obdavčevanje motornih vozil.