Evolucijska praksa
Novi Pajero je eden nosilnih stebrov Mitsubishijeve modelne palete.
Japonski Mitsubishi ima od letošnje jeseni na cestah in predvsem na brezpotjih, novo orožje. Četrta generacija modela pajero je evolucijsko nadaljevanje predhodnika, ki pa še zdaleč ne pomeni samo lepše zunanje podobe, ampak tudi celo vrsto tehničnih sprememb in novosti. Robustnež, ki ima na novo »zlikane« poteze tri- ali petvratne karoserijske različice, je dobil elegantnejšo masko hladilnika, nove žaromete in zadnje luči ter drugačno namestitev rezervnega kolesa, ki je po novem pritrjeno na sredino prtljažnih vrat. Pod motornim pokrovom sta lahko dva različna stroja, novi 3,2-litrski turbodizelski štirivaljnik (118 kW/160 KM z ročnim oziroma 125 kW/170 KM s samodejnim menjalnikom) ali 3,8-litrski bencinski šestvaljnik (184 kW/250 KM). Pogonski sklop je zasnovan tako, da je ob osnovnem pogonu na zadnji kolesi mogoče vključiti vsa štiri, v pomoč pri vožnji po brezpotjih pa so tudi reduktor ter zapori sredinskega in zadnjega diferenciala ter sistem nadzora zaviranja motorja pri strmih spustih. Vse skupaj izboljšuje pajerove »plezalne« sposobnosti, sicer pa se terenec lahko poda tudi v 70 centimetrov globoko vodo.
Na novo zasnovana notranjost kljub klenemu karakterju vozniku in potnikom skuša pričarati visoko stopnjo udobja; k temu pripomoreta spremenjena oblika armaturne plošče in uporaba kakovostnejših materialov, pika na i pa je posebej zasnovan audio sistem. Pri petvratni različici s sedmimi sedeži, je zadnja dva mogoče enostavno zložiti v dno vozila in povečati prtljažni prostor. Maloprodajne cene za trivratno izvedbo z osnovnim nivojem opreme in turbodizelskim motorjem se začenjajo pri 9,08 milijona, za petvratno različico pa je treba odšteti najmanj 9,44 milijona tolarjev.