Rdeča pika za prozorni čevelj
Merkurjev oblikovalec Aljoša Šenk je prejel prestižno oblikovalsko nagrado Red Dot Design Award.
Naklo – Iz Merkurja so s ponosom sporočili, da je njihov mladi oblikovalec Aljoša Šenk v petek v Singapurju prejel eno največjih in najstarejših svetovnih oblikovalskih nagrad s področja industrijskega oblikovanja Red Dot Design Award. Nagrado podeljuje Design Cetrum Nordrhein Westfalen od leta 1955, od leta 1992 se imenuje Red Dot. Enaintridesetletni Aljoša Šenk je bil izbran med najboljše izmed 478 predlogov iz 40 držav, nagrado pa lahko po pravilih prejme le neodvisen oblikovalec, profesor oblikovanja ali novinar, ki se že dlje časa ukvarja z oblikovanjem in je že mednarodno afirmiran. Žirija vedno gleda na podrobnosti ter išče pristope, ki vodijo v nekaj drugačnega, novega. In prav taka je zamisel Aljoše Šenka. Še preden se je kot oblikovalec zaposlil v družbi Merkur, d. d., je v agenciji Armada zasnoval inovativne čevlje, ki so – prozorni! Poimenoval jih je »Bubble Shoe concept« in prejel nagrado Red dot design concept za oblikovalsko kakovost. Ideja prozornih čevljev, ki za zdaj živijo v ideji, in ne kot končni produkt, je fascinantna - z uporabo različnih nogavic iz dneva v dan spreminjamo in poosebljajo podobo teh čevljev, jih prilagajamo svojemu življenjskemu stilu, počutju in namenu in vse to sporočamo tudi svoji okolici.
Nagrajeni koncept za svojo uresničitev seveda potrebuje kapital, investitorja, ki ga tehnološko razvije in omogoči produkcijo, kar procesno zahteva leto ali več. Vendar v primeru takšne afirmacije produkta, kot je Red Dot, kapital hitro prepozna možnost dobre naložbe in plemenitenja, saj je že v izbirni mehanizem žirija vgradila oceno primernosti za dejansko proizvodnjo nagrajenih izdelkov. Aljoša Šenk je kot oblikovalec v družbi Merkur odgovoren za razvoj izdelkov Merkurjevih lastnih blagovnih znamk BIVA in MTECH. Že obstoječi, v večji meri pa prihajajoči izdelki bodo tako vidneje zaznamovali prodajne police v letih 2007 in 2008.