Alenka ruši rekorde
Alenka Arko je javnosti dobro poznan in kredibilen medijski obraz. Njena oddaja Preverjeno, ki ji urednikuje in jo vodi na Pop TV že pet let ob torkovih večerih, je že od samih začetkov daleč najbolj gledana oddaja na slovenskih televizijah.
Uvod v novo sezono Preverjenega se je začel z rekordno gledanostjo na začetku sezone, saj oddaja beleži v septembru kar za 31-odstotni dvig gledanosti v primerjavi z lanskim istim mesecem. Preverjeno je bilo septembra tudi najbolj gledana informativna oddaja na slovenskih televizijah. Od 17. oktobra pa lahko Alenko spremljamo v še bolj atraktivni, virtualni, podobi oddaje. Glede na to, da je sedaj ob torkih ob isti uri RTV Slovenija začela z novo oddajo Piramida, pa bo čas pokazal, ali gre za rivalski oddaji oziroma katera bo beležila večjo gledanost.
Kako vam uspeva že toliko let delati tako dobro in predvsem tako gledano oddajo?
»Ni kakšnih skrivnosti. Na oddajo smo se pripravili zelo temeljito že od samega začetka, prve prispevke smo delali in pilili več mesecev in se učili na napakah. Konstruktivne kritike so bile in so dobrodošle še danes. Dve sezoni je bil nekaj tednov z nami tudi ameriški novinar, ki je delal za tako ugledne oddaje, kot je na primer 60 minutes, vse to zato, ker nikoli ne podcenjujemo gledalcev. Tako uspešne oddaje pa ne bi bilo brez izkušene in kredibilne ekipe ustvarjalcev, ki mi stojijo ob strani. Danes so to novinarji Irena Dolschon, Gregor Gajšek, Irena Pan, Jana Kobal Ocvirk in Katarina Stojanovič, redaktorica Zdenka Jagarinec, producentka Renata Gleščič, režiser Vasten Valič in asistent režije David Sadovnik.«
Letošnja sezona se je sploh začela dobro, z rekordnimi gledanji. V čem so oddaje letošnje sezone drugačne od prejšnjih? V čem ste vi in novinarji drugačni in boljši?
»Letos ne delamo nič posebej drugače kot vse prejšnje sezone, ki so bile, mimogrede, tudi zelo dobro gledane. Je pa res, da delamo več aktualnih dogodkov, tako da jih razširimo. Štejejo seveda tudi izkušnje, morda zdaj že zelo dobro vem, kako sestaviti oddajo, da je zanimiva za različne ciljne publike.«
Ste kdaj razmišljali, da bi oddajo vodili v živo?
»Mislim, da pri našem tipu oddaje, ko so vsi prispevki že posneti vnaprej, ni potrebe, da bi jo delali v živo. Sicer pa jo tako ali tako posnamemo isti dan, kot gre na ekran in to tako, kot da bi jo delali v živo, le nekaj ur prej.«
Po tolikih letih voditeljstva morda kdaj pogrešate novinarsko delo? Bi še kdaj vzeli s sabo mikrofon, snemalca in odšli na teren?
»Pogrešam in zato sem letos tudi že naredila novinarski prispevek za oddajo. Izbrala sem si, namenoma, tudi zahtevno temo, resolucijo vlade za razvoj Slovenije v prihodnjih 17 letih. Pravi izziv, da narediš to tako, da je zanimivo za širok krog gledalcev.«