Prirojena športnost

Novi Leon FR je najbolj športen model španskega Seata.

Španski Seat, ki ima v okviru koncerna Volkswagen nalogo razvoja in proizvodnje športno naravnanih avtomobilov, v svojo paleto modelov z oznako FR dodaja še najbolj športnega - Leona FR. Športnika z agresivno zunanjostjo poganjata štirivaljni bencinski motor 2.0 TFSI z neposrednim vbrizgavanjem bencina in močjo 147 kW (200 KM), ali turbodizel 2.0 TDI, ki razvije 125 kW (170 KM). Obakrat sta menjalnika ročna šeststopenjske, v kratkem bo za bencinski motor na voljo tudi samodejni DSG.

Zunanji videz Leona FR zaznamujeta zlasti sprednji odbijač in agresivna maska hladilnika. Spodnji del zadnjega odbijača je črne barve, zato sta dve polirani jekleni izpušni cevi še bolj opazni. Dinamičnost dodatno poudarjajo ekskluzivna 17-palčna lahka platišča, medtem ko so kot dodatna oprema na voljo tudi 18-palčna. Notranjost izžareva zunanjo energičnost s športnimi sedeži, volanskim obročem, ki je oblečen v usnje. Športno noto dajejo notranjosti tudi številčnice merilnikov bele barve z napisom FR na merilniku števila vrtljajev motorja. Za udobje pri vožnji med drugim skrbijo dvopodročna samodejna klimatska naprava, po višini nastavljiv voznikov in sovoznikov sedež z ledveno oporo, dodatno zatemnjena zadnja stekla, radijski aparat s CD predvajalnikom in možnostjo predvajanja datotek MP3 ter priključkom aux v sredinski konzoli. Voznika in potnike v novem Leonu FR varuje do osem zračnih blazin – dve čelni, dve stranski spredaj in dve zavesi, ki v primeru trčenja varujeta potnike na sprednjih in zadnjih sedežih. Ceni za bencinsko ali dizelsko različico se ne razlikujeta veliko, z motorjem TDI je leon FR naprodaj za 5,61 milijona, za 5,78 milijona tolarjev pa TFSI.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / četrtek, 18. junij 2009 / 07:00

V gorah največkrat zdrsne

Najpogostejša vzroka za nesreče v slovenskih gorah sta še vedno zdrs in padec. Nekateri adrenalinsko sprostitev iščejo na brezpotjih, drugi se v gore odpravijo preslabo pripravljeni.

Objavljeno na isti dan


Bohinj / petek, 26. avgust 2022 / 18:53

Dvojno jezero je onesnaženo

Ekološko stanje Dvojnega jezera v Dolini Triglavskih jezer je zaradi neurejenega odvajanja komunalnih odpadnih voda iz planinske Koče pri Triglavskih jezerih in vnosa tujerodnih rib v jezero že dolga...

Zanimivosti / petek, 26. avgust 2022 / 18:19

Večno mladi fanti na Stol

Radovljica – Zadnja sobota v avgustu je že tradicionalno namenjena pohodu Večno mladih fantov na Stol. Letošnji 48. pohod na Stol bo potekal po že ustaljenem urniku, pohod in program pohoda ostajat...

Šport / petek, 26. avgust 2022 / 18:15

Zlati čevelj jutri vabi na tekmo pod Karavanke

Ljubelj – Jutri, v soboto, se na Ljubelju obeta prav posebno tekmovanje. Čeprav tekmovanja BMX in MTB v prostem slogu povezujemo z mestnimi ulicami in parki, bodo tokrat fantje izvajali trike pod č...

Gorenjska / petek, 26. avgust 2022 / 18:12

V četrtek potrdili 1336 okužb z novim koronavirusom

Ljubljana – V četrtek so v Sloveniji ob 591 PCR-testih in 4482 hitrih antigenskih testih potrdili 1336 okužb z novim koronavirusom. Po podatkih ministrstva za zdravje je bilo v četrtek zaradi covid...

Kranjska Gora / petek, 26. avgust 2022 / 13:01

Na Vršiču vse »po starem«

Območje Vršiške ceste, še posebno prelaz, je v poletnem času z izpostavljenimi prometnimi konicami med najbolj prometno obremenjenimi deli Triglavskega narodnega parka (TNP).