Dela na Betinu predčasno končana
Promet na glavni cesti Lesce–Bled, ki je od 4. marca zaradi gradnje krožišča Betin potekal izmenično enosmerno, od torka teče nemoteno, saj je izvajalec tudi v drugi fazi predčasno zaključil gradbena dela.
Bled – Zahtevna gradbena dela na krožišču Betin na Bledu, ki predstavlja prvo fazo gradnje blejske južne razbremenilne ceste, so bila v obeh fazah, tako na zgornjem kot spodnjem delu Betinskega klanca, zaključena predčasno, zato je bila s torkom odpravljena polovična zapora. Kot so sporočili z Direkcije RS za infrastrukturo, je v krožnem križišču ponovno vzpostavljen dvosmerni promet, ki v smeri Bleda poteka še po starem voznem pasu, v smeri Lesc pa po novem. Kot so dodali na direkciji, bo po zaključenih gradbenih delih na mostu ves promet preusmerjen na novo zgrajeni del. »Dodatne polovične zapore v času gradnje trenutno niso predvidene,« so še navedli.
Zapora ni povzročala večjih težav
Polovični zapori na Betinskem klancu sta bili sicer sprva načrtovani v dveh fazah, prva naj bi bila vzpostavljena med 4. in 24. marcem na zgornjem delu klanca in druga med 2. in 21. aprilom na spodnjem delu klanca. Kmalu se je izkazalo, da enosmerni izmenični promet ne povzroča bistvenih težav in da se potovalni čas tudi v prometni konici podaljša le za nekaj minut.
Poleg tega so dela potekala hitreje, saj je izvajalec, Gorenjska gradbena družba, prvo fazo zaključil že nekoliko prej, gradbena dela pa nemudoma nadaljeval v drugi fazi. Tako naj bi bila dela v obeh fazah zaključena do 24. marca, zapora v aprilu pa ni bila več potrebna. Kot že omenjeno, so bila tudi dela v drugi fazi sklenjena predčasno, polovična zapora pa je bila odpravljena nekaj dni pred načrtovanim rokom in je bila enkratno vzpostavljena le dobra dva tedna.
Ustreznejša rešitev
Za uvedbo izmenično enosmernega prometa mimo gradbišča na Betinskem klancu pa se je direkcija skupaj z izvajalcem odločila po tem, ko so župani občin Bled, Bohinj in Gorje, predstavniki krajevnih skupnosti ter drugi deležniki izrazili pomisleke glede prve predlagane rešitve in pozvali investitorja, naj poišče ustreznejšo rešitev, ki ne bo povzročila prometnega kolapsa na celotnem območju Zgornje Gorenjske. Po tej rešitvi naj bi promet z Bleda tekel po ustaljeni poti po glavni cesti, za prihod na Bled pa naj bi bil urejen obvoz čez avtocestni izvoz Jesenice vzhod z vožnjo skozi Kočno in Spodnje Gorje.