Nadzornik poleg redarjev
Občina Bled se na pomanjkanje občinskih redarjev odziva z zaposlitvijo nadzornika parkirišč.
Bled – Na Občini Bled, kjer so lani izvedli sedem javnih natečajev oziroma razpisov za zaposlitev občinskih redarjev in bili v večini primerov neuspešni, bodo za nadzor nad plačevanjem parkirnine na javni parkirni površini in za nadzor nad kršitvami, ki se nanašajo na letne dovolilnice za parkiranje ali dovoljenja za parkiranje, zaposlili nadzornika parkirišč. »Na ta način bomo razbremenili občinske redarje nalog, ki jih lahko opravlja druga oseba, ki nima redarskih pooblastil,« je pojasnil blejski župan Anton Mežan.
V ta namen je bila ustrezno spremenjena sistemizacija delovnih mest režijskega obrata Občine Bled, ki je pristojen za upravljanje javnih parkirišč. »V teku je tudi natečajni postopek za zaposlitev, na katerega se je prijavilo več kandidatov,« so navedli v obrazložitvi za spremembo veljavnega odloka o urejanju cestnega prometa v občini Bled, po kateri so vzpostavili pravne podlage za delo nadzornika parkirišč.
Odloku so dodali tri nove odstavke, v katerih so določene pristojnosti upravljavca parkirišč z opredelitvijo dela nadzornika parkirišč. Med drugim določajo, da v primeru, ko upravljavec parkirišč ugotovi, da parkirnina za vozilo ni plačana ali vozilo ni ustrezno označeno z dokazilom o lastništvu veljavne letne dovolilnice ali dovoljenjem za parkiranje, lahko uporabnik vozila plača dnevno parkirnino v skladu z obvestilom upravljavca parkirišč.
Če uporabnik dnevne parkirnine ne poravna v roku osmih dni od prejema obvestila upravljavca parkirišč, ta lahko poda pisni predlog za začetek prekrškovnega postopka pooblaščenemu prekrškovnemu organu Občine Bled. Poleg tega lahko v njem poda uporabniku tudi premoženjskopravni zahtevek za plačilo dnevne parkirnine.
Na blejski občini pričakujejo, da bodo imele spremembe pozitivne finančne posledice, saj bo nadzornik parkirišč dopolnil delo občinskih redarjev, ti pa se bodo lahko usmerili v izvajanje drugih nalog.