Danes začetek obnove podvoza
Danes popoldne se začenja obnova podvoza v Savski loki v Kranju, ki bo zato do ponedeljka zaprt za ves promet. Podvoz bodo predelali tako, da bo omogočal dvosmerni promet tudi za večja tovorna vozila.
Podaljšanje izvedbenega roka naložbe v rekonstrukcijo mostu čez Savo ne bo podražilo, vrednost del ostaja 2,9 milijona evrov, zagotavljajo na MOK. Gradbenih del na mostu sicer ni več veliko.
Kranj – Po daljšem iskanju (cenovno) ustreznega izvajalca se bodo danes vendarle začela dela na podvozu v Savski loki v Kranju. Obnova podvoza, s katero bodo omogočili dvosmerni promet tudi za večja tovorna vozila, bo potekala do konca maja. Iz Mestne občine Kranj (MOK) so sporočili, da bo zaradi rušitvenih del cesta v podvozu za ves promet zaprta od danes od 15.30 do ponedeljka do 5. ure. Obvoz bo mogoč skozi Drulovko (Pot za krajem–Zasavska cesta–Drulovka–Savska loka).
Pogodbo o obnovi podvoza v vrednosti dobrih 456 tisoč evrov (z DDV) je MOK sklenila s Komunalo Kranj. Ta konec tedna bodo izvedli rušenje in odstranitev ločnega nosilca nad podvozom, zato bo cesta na tem delu do ponedeljka zaprta, med nadaljnjo gradnjo pa bo vzpostavljena delna zapora prometa. Obnova sicer vključuje še statično sanacijo in betoniranje obstoječih podpornikov ter izdelavo nove plošče z ravnimi nosilci.
Kot je znano, so se na MOK za obnovo podvoza v Savski loki odločili po tem, ko je bilo treba zaradi posledic lanske vodne ujme rok za izvedbo del na bližnjem mostu čez Savo, ki je za promet zaprt od začetka lanskega leta, podaljšati do konca maja letos. Za podaljšanje roka je izvajalec Saning iz Kranja novembra lani zaprosil, ker je močno narasla Sava v poplavah poškodovala gradbeni oder in ogrozila stabilnost konstrukcije. »Podvoz sicer tehnično ni del mostu in gre za dva ločena projekta, ki pa ju je MOK smiselno združila. Oba projekta bosta predvidoma zaključena do konca maja,« so sporočili z MOK.
Podaljšanje izvedbenega roka naložbe v rekonstrukcijo mostu čez Savo ne bo podražilo, vrednost del ostaja 2,9 milijona evrov, zagotavljajo na MOK. Gradbenih del na mostu sicer ni več veliko, pravijo in dodajajo: »Na spodnji strani mostu je izvajalec že namestil karbonske lamele za statično ojačitev, trenutno pa izvajajo premaz konstrukcije. Na zgornji strani manjkata še hidroizolacija in asfalt. Za ta dela mora biti konstrukcija povsem suha.«
Obnovljeni most bo imel enake dimenzije kot zdajšnji. Širina ceste ostaja sedem metrov, kar bo omogočalo dvosmerni promet avtobusov in tovornjakov. Po pločniku bo potekala enostranska dvosmerna kolesarska pot, javna razsvetljava bo ob strani in ne bo posegala v površine za pešce.