Moteči reklamni panoji
Kranjska Gora – Kranjskogorski občinski svetniki so na februarski seji v prvem branju sprejeli Odlok o oglaševanju, plakatiranju in obvestilnem sistemu v občini Kranjska Gora, s katerim se podrobneje določa področje oglaševanja, plakatiranja in področje obvestilnih sistemov na območju občine.
Skoraj na vseh zborih občanov januarja letos so tudi navzoči krajani opozorili na težavo onesnaževanja okolja z reklamnimi panoji, ki marsikje zakrivajo prelep pogled na naravne vedute Zgornjesavske doline. Županja Občine Kranjska Gora Henrika Zupan je pojasnila, da je s prvim januarjem začel veljati tudi nov 35. člen v zakonu o urejanju prostora, s katerim se prepoveduje plakatiranje na kmetijskih zemljiščih, in zagotovila, da bo občina plakatna mesta, ki jih ima na svojih zemljiščih, kot prva odstranila. Občinski odlok bo na novo določil ta pravila in med drugim, če bo ta sprejet v predlagani vsebini, bo tudi oglaševanje prireditev na velikih panojih dovoljeno le teden pred njihovim začetkom in le še dan po koncu prireditve.
Direktor kranjskogorske občinske uprave Robert Klinar je na zadnji seji občinskega sveta povedal, da je bilo odlok zaradi različnih interesov sicer težko uskladiti, a da je osnovni namen varovanje prostora in določitev natančnih pogojev za izdajo dovoljenj. »Da torej pripravimo operativni odlok, ki bo onemogočil onesnaževanje okolja, a da bo ostal sprejemljiv.« Odlok je do 5. marca v 15-dnevni javni obravnavi.