Na Gorenjskem v potniškem prometu še naprej Arriva
Podpisane so pogodbe za izvajanje javnega avtobusnega potniškega prometa. Na Gorenjskem ga bo izvajala družba Arriva.
Na področju Gorenjske bo avtobusne prevoze opravljala družba Arriva, ki je koncesijo dobila tudi za področje podravske in obalno-kraške regije, skupaj z ljubljanskim LPP pa tudi za osrednjeslovensko regijo.
Ljubljana – Minister za okolje, podnebje in energijo Bojan Kumer je v petek podpisal pogodbe s štirimi izbranimi koncesionarji za izvajanje javnega avtobusnega potniškega prometa. Razpis se je nanašal na celotno Slovenijo, ki je razdeljena na 12 koncesijskih sklopov oz. prometno zaključenih enot. Izbrani so bili koncesionarji Nomago, Arriva, Avtobusni promet Murska Sobota in Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, s katerimi je ministrstvo podpisalo petletne pogodbe z možnostjo podaljšanja še za tri leta in začetkom izvajanja 1. julija prihodnje leto. Novi podrobni vozni redi in ustrezno prerazporejeni resursi za izvajanje razpisanega posla bodo po zagotovilih ministrstva pripravljeni do začetka izvajanja novih koncesij.
Na področju Gorenjske bo avtobusne prevoze opravljala družba Arriva, ki je koncesijo dobila tudi za področje podravske in obalno-kraške regije, skupaj z ljubljanskim LPP pa tudi za osrednjeslovensko regijo. Po trenutnih ocenah bo Arriva za izvajanje koncesije na Gorenjskem prejela okoli 50 milijonov evrov, skupaj z LPP pa okoli 12 milijonov evrov za izvajanje koncesije v osrednjeslovenski regiji.
Kot je poudaril minister Kumer, podpis pogodb predstavlja pomemben korak pri razvoju medkrajevnega linijskega potniškega prometa v državi, saj bodo povečali standard dostopnosti, torej ponudbo javnih prevozov. »To pomeni, da bomo imeli glede na leto 2019, ko smo pričeli s temi načrti, 20 odstotkov več ponudbe javnega potniškega prometa, se pravi več kilometrov, povečanje z 48 na 58 milijonov kilometrov letno,« je dejal minister, ki dodaja, da bo Slovenija bistveno okrepila upravljanje javnega potniškega prometa s pomočjo Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa, katere ključna naloga bo boljša integracija različnih oblik javnega potniškega prometa in zagotavljanje standarda dostopnosti in kakovosti.
S tem na ministrstvu zasledujejo cilj zmanjšanja razvojnega zaostanka javnega potniškega prometa, ki mu v minulih desetletjih ni bila namenjena zadostna pozornost.