Klici v ambulante po novem
Vse ambulante splošne medicine v Zdravstvenem domu Jesenice so odslej vključene v sistem zdravstvenoadministrativnega centra. To pomeni, da klice sprejemajo zdravstvene administratorke.
Jesenice – V Zdravstvenem domu Jesenice so konec januarja začeli uvajati zdravstvenoadministrativni center. V njem so ta čas zaposlene štiri zdravstvene administratorke, ki sprejemajo klice pacientov. Doslej je bil v sistem vključen manjši del ambulant, od tega tedna pa bodo vključene vse splošne ambulante. Kot je povedala direktorica ZD Jesenice Maja Robič, s tem želijo zdravstvene sodelavce v ambulantah družinske medicine razbremeniti administrativnega dela in hkrati pacientom olajšati dostopnost do ambulant. Dosedanje izkušnje tako zaposlenih kot tudi pacientov so pozitivne.
»Za zdaj so procesi tekli gladko, brez večjih zatikanj,« je dejala Robičeva in izrazila upanje, da bo tako tudi v tem tednu, ko bodo širili sistem.
In kako ta sploh deluje? »Ko pacient pokliče v svojo ambulanto (telefonske številke ostajajo enake), se oglasi zdravstvena administratorka. Zdravstvena administratorka naredi triažo klicev, odpre obravnavo, vse potrebne podatke vpiše v informacijski sistem. Osebje v ambulanti vidi zapis ter vrne telefonski klic, če je to potrebno. V primeru, da pacient potrebuje nujni posvet z medicinsko sestro ali zdravnikom, se telefonski klic preveže naprej v ambulanto. Če se medicinska sestra v ambulanti zaradi procesa dela ne more javiti, se klic zabeleži v informacijski sistem in medicinska sestra vrne klic pacientu,« so pojasnili.
Zdravstvena administracija tudi usmerja paciente k uporabi aplikacije DoZdravnika in možnosti naročanja na termin z omenjeno aplikacijo.