Cene bodo ostale enake
V Kranju se pripravljajo na novo podelitev desetletne koncesije za izvajanje mestnega linijskega prometa. Mestna občina Kranj bo še naprej subvencionirala večji del cene vozovnic.
Kranj – Konec avgusta bo podjetju Arriva potekla desetletna koncesija za izvajanje mestnega linijskega prevoza v Kranju, zato se v Mestni občini Kranj (MOK) pripravljajo na razpis nove koncesije. Mestni svet je tako že potrdil nov odlok za izvajanje gospodarske javne službe mestnih linijskih prevozov, po katerem bo MOK tudi za naslednjih deset let podelila podobno koncesijo z bruto nadomestilom, kot je v veljavi sedaj. Ohranjajo se obstoječe linije mestnega prometa, nespremenjene ostajajo tudi cene vozovnic – en evro za dnevno vozovnico, deset evrov za mesečno in 95 evrov za letno.
Vrednost koncesije za javne prevoze je letno ocenjena na okoli 1,8 milijona evrov, od tega nekaj manj kot 1,7 milijona evrov za mestni javni potniški promet in okoli 57 tisoč evrov za storitve prevozov Kranvaja ter 60 tisoč evrov za subvencioniranje medkrajevnega prevoza do Golnika in Meje. MOK subvencionira cene vozovnic (tržna cena dnevne vozovnice je sedem evrov) in investicijsko financira nakup dela voznega parka električnih avtobusov. V odloku je med drugim tudi opredeljeno, da mora biti vozni red mestnega prometa v največji možni meri usklajen z voznimi redi šolskih prevozov, medmestnega potniškega in železniškega prometa.
Kranjski mestni promet po besedah vodje oddelka za promet Slavka Savića uporablja približno 22 tisoč potnikov, ob upoštevanju šolskih prevozov in medkrajevnega prometa pa se vsak dan na relacijah znotraj MOK povprečno pelje 45 tisoč potnikov. »Naš skupni cilj je, da čim več ljudi uporablja javni potniški promet. To pomeni, da tudi del koncesije vežemo na to, kako bo rasla uporaba mestnega prometa,« je dejal župan Matjaž Rakovec. Mestni svetniki pa so v razpravi opozorili, da bi morali mestni avtobusi popoldne voziti pogosteje in tudi po 22. uri, če želijo število uporabnikov povečati.