Končno obnova mostu
Po več kot dveh letih čakanja bodo predvidoma novembra začeli obnavljati most čez Savo na Ljubljanski cesti v Kranju. Po njem bo vodila tudi dvosmerna kolesarska pot.
Gradbena dela na mostu, ki predstavlja najhitrejši dostop s kranjske železniške postaje v središče mesta, bodo s seboj prinesla tudi precejšnjo obremenitev prometa v tem delu Kranja.
Kranj – S podpisom pogodbe za izvedbo del so končno zagotovljeni pogoji za začetek rekonstrukcije mostu čez Savo na Ljubljanski cesti v Kranju. Zanjo so se odločili, ko so ob projektiranju kolesarske povezave 7 od Železniške postaje Kranj (ŽP Kranj) do Zlatega polja ugotovili, da je most v slabem stanju in zato potreben celovite obnove. Obnovo bodo predvidoma začeli novembra, ko bo izvajalec del, podjetje Saning iz Kranja, pridobil vsa potrebna soglasja za njihov začetek. Vrednost investicije je slabe tri milijone evrov, pri čemer bo prispevek Mestne občine Kranj (MOK) dobra dva milijona evrov, 800 tisoč evrov pa bosta za izgradnjo omenjene kolesarske povezave sofinancirali Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Na slabo stanje mostu, predvsem na obeh zunanjih robovih, sta Kranjčane več kot dve leti opozarjali ogradi za pešce na obeh pločnikih. Ker ju pešci niso dosledno upoštevali, je pred kratkim Komunala Kranj po nalogu inšpektorja postavila kovinski ograji. Kot so pojasnili na Mestni občini Kranj, so na začetek del tako dolgo čakali tudi zaradi večkratne ponovitve razpisa za izbiro izvajalca, saj so vse prejšnje ponudbe presegale sredstva, ki so bila v ta namen zagotovljena v občinskem proračunu. Uspešno so izpeljali šele tretjo ponovitev razpisa, potem ko je mestni svet junija s prerazporeditvijo proračunskih sredstev projektu dodelil še dodatnih 462 tisoč evrov.
Gradbena dela na mostu, ki predstavlja najhitrejši dostop s kranjske železniške postaje v središče mesta, bodo s seboj prinesla tudi precejšnjo obremenitev prometa v tem delu Kranja. Most bo namreč zaradi konstrukcijskih omejitev in hitrosti gradnje v vmesni fazi tudi popolnoma zaprt. Obvoz bo urejen po državni obvoznici mimo Savskega otoka (kjer se sanacijska dela že končujejo), pešce pa bodo po besedah podžupana Janeza Černeta v največji možni meri poskusili voditi varno ob gradbišču, če to ne bo mogoče, pa čez Savski otok. O tem bo MOK javnost sproti obveščala, obljubljajo.
Obnovljeni most bo enakih dimenzij kot sedanji, bo pa po njem potekala enostranska dvosmerna kolesarska pot, javno razsvetljavo bodo umaknili s pločnikov na rob mostu, zamenjali in obnovili bodo tudi komunalno infrastrukturo, ki poteka znotraj mostu. Obnovljen most bo imel arhitekturne elemente (npr. ograjo) starega Petrovega mostu, ki so ga porušili ob umiku kraljeve vojske v drugi svetovni vojni.