Gradili bodo tudi kolesarsko stezo
V Škofji Loki so za projekt, v sklopu katerega bodo zaposlene spodbujali, da na delo prihajajo na trajnosten način, pridobili več kot milijon evrov nepovratnih sredstev.
Škofja Loka – V okviru projekta bo Občina Škofja Loka med drugim zgradila manjkajoč odsek dvosmerne kolesarske steze na vzhodnem robu Industrijske cone Trata ob južni dovozni cesti v dolžini tristo metrov in pločnik z drevoredom v južnem delu od poslovne cone ter povezala industrijsko cono z Godešičem. »Obenem pa bo povezava zgrajena do podjetja LTH Casting. Cilj je zagotoviti kontinuirano povezavo, ki bo omogočila varno trajnostno mobilnost na tem območju,« so poudarili na občini in dodali, da bo projekt končan do maja 2024. Skupaj je vreden 1,1 milijona evra, financirali pa ga bodo s sredstvi Norveškega finančnega mehanizma 2014–2021 in pripadajoče slovenske udeležbe. »Norveški finančni mehanizem predstavlja prispevek Norveške k blaženju podnebnih sprememb in prilagajanju nanje.«
Poleg Občine Škofja Loka kot vodilnega partnerja pri projektu sodelujejo še: Razvojna agencija Sora, IPOP, Cipra Slovenija, Cipra International ter podjetja Knauf Insulation, LTH Castings in SIBO G. V sklopu projekta bodo namreč izdelali tudi mobilnostne načrte za omenjena tri večja škofjeloška podjetja. »Vsa podjetja se nahajajo v Industrijski coni Trata, zato si delijo številne dejavnike, ki vplivajo na način, kako zaposleni v podjetju prihajajo na delo. Okvir mobilnostnih načrtov se bo nanašal na celotno industrijsko območje Trata, medtem ko bo za vsako podjetje pripravljen poseben in ločen mobilnostni načrt,« so pojasnili na občini. Izvedli bodo tudi ukrepe, ki bodo pospeševali uporabo kolesa za prihod na delo. »Poleg izgradnje manjkajočega odseka kolesarske povezave na vzhodnem robu Industrijske cone Trata bo projekt prinesel še postavitev treh kolesarnic za električna kolesa, nakup 60 električnih koles in postavitev treh polnilnic električnih koles s po štirimi priključki za vsako podjetje.« V Škofji Loki verjamejo, da lahko raznoliko partnerstvo med javnim sektorjem, gospodarstvom, razvojno agencijo in različnimi strokovnjaki s področja trajnostne mobilnosti ter želje po spremembi obstoječega stanja Škofjo Loko popeljejo med najboljše slovenske zgodbe s področja trajnostne mobilnosti.