Logarja je domača dirka znova zvabila za volan
Ta konec tedna se na Loškem obeta še ena poslastica za ljubitelje relija, saj Športno društvo Omikron plus organizira Rally Železniki, na katerem bo po letu premora znova nastopil tudi domači dirkač iz Žabnice Boštjan Logar, ki bo tokrat tekmoval z modelom Škoda Fabia Rally2.
Rally Železniki se bo začel ta petek, 19. avgusta, z uradnim odprtjem, ogledom proge in objavo startne liste. Start bo v soboto ob 7.15 v Smučarskem centru v Cerknem, kjer bo tudi servisna cona. Cilj bo na parkirišču pred Občino Železniki nekaj po 20. uri. Pripravljenih je devet hitrostnih preizkušenj na štirih progah, skupaj dobrih devetdeset kilometrov.
Lani in tudi letos vas nismo zasledili na dirkah in marsikdo je bil prepričan, da ste pri 45 letih ta šport opustili. Vi očitno ne?
Zadnjič sem dirkal leta 2020, ko sva z Damijanom Andrejko vozila reli v Železnikih. Takrat sem vozil Mitsubishi Lancer. To je bila moja edina dirka tisto leto. Lani nisem nastopal, letos pa sem se odločil, da znova nastopim na reliju v Železnikih ter v mesecu oktobru še na reliju Soča. Za dirki sem si avto izposodil, gre pa za Škodo, avto specifikacije rally2. To je avto najvišje kategorije, kar lahko voziš na državnih prvenstvih. Boljši je le še avto WRC, ki ga imajo tovarniške ekipe in z njimi vozijo na svetovnem prvenstvu. Avto sem najel pri italijanskem moštvu RB Motosport. To pomeni, da imam ob avtomobilu tudi spremstvo njihove ekipe. Avto stane osemdeset evrov na prevožen dirkalni kilometer. Če ima Rally Železniki devetdeset kilometrov, je cena jasna. Tako pač je, saj si svojega avta ne morem privoščiti. Da sem ga lahko najel, so mi veliko pomagali sponzorji, nekaj sem prispeval tudi sam.
Lani brez ene same dirke
Tako navijači kot sponzorji vas dobro poznajo in vam očitno zaupajo. Koliko časa ste že v tem športu?
Dirkam že več kot dvajset let in edino lani nisem odvozil niti ene dirke. Imel sem že svoje in izposojene avtomobile, nazadnje sem imel svojega mitsubishija. Seveda sem vozil tudi juga, pa xaro, subaruja ..., pa tudi najetega mitsubishija, s katerim sem bil leta 2006 tudi državni prvak. To je bilo tudi edino leto, ko sem na najvišjem nivoju vozil vse dirke.
Kaj vas je spodbudilo, da letos spet sedete v dirkalnik?
Če sem si kje želel nastopiti s takim avtom, kot sem ga najel, je to zagotovo pred domačimi navijači in tako rekoč pred domačim pragom, v Železnikih. Lani so bile okoliščine zaradi koronavirusa nenavadne in prave energije ter sponzorjev enostavno ni bilo, zato nisem natopil niti na eni dirki. Letos pa sem poln energije, kondicijsko sem dobro pripravljen in na včerajšnjem preizkusu dirkalnika, ko sem opravil več kot trideset kilometrov vožnje, mi je šlo res dobro. Moram sicer priznati, da sem v podobnem avtomobilu pred leti na testiranju že vozil in takrat so bili občutki nepopisni. Vendar sem hitro ujel ritem in tako je bilo tudi tokrat.
Dirka bo to soboto. Kaj pričakujete glede prog in svojega dirkanja?
Proge zame niso odločilne, je pa dejstvo, da so mi bile hitrostne preizkušnje v okolici Železnikov vedno super. Gotovo pa je bila zame pomembna odločitev, da je letos kot nov sponzor pristopil Mebor, podjetje, ki izdeluje stroje za razrez lesa, ki je tudi slovenska gazela in kjer se želijo pokazati na domačem terenu in narediti šov. Seveda je avto, s katerim bom dirkal, vrhunski in pripravljen na najvišje uvrstitve, vendar pa je pri dirkanju pomembno še marsikaj drugega. Treba je biti realen. Sebe ne podcenjujem, a tudi precenjujem se ne. Prav tako ne podcenjujem konkurence. Lahko rečem, da sem šel na vsako dirko zato, da sem dirkal, ne zato, ker bi to zame pomenilo užitek. Uživam pač na dopustu, na dirko pa grem zato, da dirkam. Tudi tokrat se bom potrudil po najboljših močeh. Nekako po dveh odpeljanih hitrostnih preizkušnjah pa bom že videl, kam sodim.
Spominov je veliko
Kateri rezultat vam v karieri največ pomeni?
Zagotovo se rad spominjam sezone leta 2006, ki je bila res nekaj posebnega. Ta sezona je bila zelo izenačena, bilo nas je več dirkačev, ki smo se do zadnjega borili za najvišja mesta, in osvojil sem naslov državnega prvaka. Seveda mi je v spominu ostala tudi prva dirka v Velenju leta 1999, ko sem si za cilj zadal, da bom ves čas gledal v ogledalo, da ne bi bil ovira na cesti komu drugemu. Šele na polovici dirke sem ugotovil, da vodim in da imam kar lepo prednost. Ker sem zlomil nosilec, sva nekaj prednosti izgubila, vseeno pa je je ostalo še precej. Naslednji dan sem zelo tiščal plin in nato sva zletela na njivo, v fižol – in dirke je bilo konec. Takrat so rekli, da če bi končala dirko, da bi bila to res velika senzacija. Pač prvi reli – prva zmaga. Še kar nekaj relijev je, na katere imam posebne spomine, čeprav sem večkrat odstopil. Bilo je tudi cel kup zmag, pa drugih in tretjih mest.
V reliju so vozniki dostikrat tudi starejši. Razmišljate o upokojitvi?
Že pred leti sem o tem razmišljal in napovedoval. Sedaj pa je odgovor vsako leto težji.