Kmalu gradnja tudi na drugem odseku

Gradnja protipoplavne zaščite Železnikov na drugem odseku Selške Sore od Domela do Dermotovega jezu naj bi se začela že konec marca ali v začetku aprila. V sredo, 16. marca, bodo potek del predstavili domačinom.

Železniki – Direkcija RS za vode (DRSV) je konec lanskega leta začela uresničevati obsežen projekt izboljšanja poplavne varnosti Železnikov. Dela po besedah župana Antona Luznarja intenzivno potekajo na prvem odseku Selške Sore od Alplesa proti Domelu, kjer rekonstruirajo Alplesov jez, gradijo ribjo stezo in izvajajo podbetoniranje obrežnih zidov. S tem tednom so se lotili tudi rekonstrukcije mostu čez regionalno cesto na Češnjici. Kot je razložil župan, bodo najprej zgradili začasni nadomestni most, po katerem bodo speljali promet, ki bo med rekonstrukcijo obstoječega mostu potekal izmenično enosmerno in bo urejen s semaforjem. Dela naj bi končali v letošnjem juliju. Enako velja za vodne ureditve na pritokih Dašnica in Prednja Smoleva, ki ju že urejajo. Protipoplavnih ureditev na pritoku Češnjica naj bi se lotili konec marca, trajala pa naj bi do konca letošnjega novembra. Župan je še povedal, da DRSV in izvajalec že napovedujeta tudi začetek del na drugem odseku Selške Sore od Domela do Dermotovega jezu, in sicer konec marca ali v začetku aprila. »Gre za zahteven odsek, kjer ima občina tudi vgrajeno kanalizacijo v strugi, prav tako jo na dveh mestih prečka vodovod,« je razložil in dodal, da bodo pristojni potek gradnje prišli predstavit tudi prebivalcem ob tem odseku. Predstavitev bo v sredo, 16. marca, ob 16. uri v kulturnem domu v Železnikih. Župan upa, da bo čim prej prišlo tudi razrešitve nedavnega zapleta v postopku izdaje delnega gradbenega dovoljenja za edini manjkajoči odsek prve faze projekta izboljšanja poplavne varnosti Železnikov. Kot smo že poročali, je zoper izdano gradbeno dovoljenje za odsek od Dermotovega do Dolenčevega jezu, kjer bo vodnim ureditvam sledila še gradnja obvoznice, ena od strank v postopku sprožila upravni spor.

Luznar je še povedal, da je DRSV za drugo fazo projekta – gradnjo zadrževalnika pod Sušo – pridobil že okoli 95 odstotkov zemljišč in da je 9. februarja vložil vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja. Predstavniki DRSV, projektanti in izvajalci bodo potek gradnje in delovanje zadrževalnika v kratkem prišli predstavit na Zali Log; predstavitev za domačine bo predvidoma 23. marca ob 15. uri.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Železniki / petek, 9. november 2007 / 07:00

Krajani Davče se bojijo zime

Nocoj se bodo sestali z županom Mihaelom Prevcem.

Objavljeno na isti dan


Šport / četrtek, 1. november 2007 / 07:00

Nakelčana na slovitem Dolomitenmannu

Klemen Triler in Žiga Trampuž iz Naklega sta nastopila na edinstveni ekstremni tekmi na Južnem Tirolskem, kjer se vsako leto preizkušajo najboljši tekmovalci iz vsega sveta. Vse ekipe nastrojene izred...

Šport / četrtek, 1. november 2007 / 07:00

Marič okreva v toplicah

Biatlonec Janez Marič je prestal operacijo kolena. Na nogo še nekaj časa ne bo smel stopiti. Trenutno okreva v Šmarjeških Toplicah.

Šport / četrtek, 1. november 2007 / 07:00

Jeleni zmagali v Avstriji

Hokejisti Hokejskega kluba Jelen Senica-Reteče so zmagali na mednarodnem turnirju v avstrijskem Althofnu. V finalu so s 7:1 premagali ekipo Kremser EV Eagles. Za najboljšega vratarja je bil razgl...

Šport / četrtek, 1. november 2007 / 07:00

Čop in Špik slavila tudi v osmercu

Iztok Čop in Luka Špik sta na veslaški regati okrog jezera Wannensee pri Berlinu zmagala v zvezdniškem osmercu. Slovenska veslača sta nastopila skupaj z mnogimi znanimi veslači. V čolnu so bili š...

Šport / četrtek, 1. november 2007 / 07:00

Tekle so v visokih petkah

Ena izmed ženskih revij je prvič v Sloveniji organizirala tek v petkah. Petke so morale biti visoke vsaj osem centimetrov in široke največ dva centimetra. Na startu v središču Ljubljane je bilo 3...