Podpora Pokalu Vitranc
Občinski svet je prireditvi, ki se je jeseni zaradi odpovedi ene od pogodb znašla v nepričakovanih finančnih težavah, namenil sto tisoč evrov podpore. Organizatorji bodo v zameno poskrbeli za dodatno promocijo Kranjske Gore.
»V tem koncu tedna bo šlo iz Kranjske Gore za okoli 140 ur neposrednih televizijskih prenosov, dosegajo pa okoli 190-milijonsko tržišče, ki gravitira na slovenski turizem. Tekma je eden najbolj gledanih športnih dogodkov v Sloveniji.«
Kranjska Gora – Kranjskogorski občinski svet je v sredo soglasno podprl sto tisoč evrov finančne podpore za izvedbo letošnjega Pokala Vitranc. Prireditelji, domači smučarski klub, so namreč zaradi nepričakovanih zapletov pri pogodbi o medijskih in marketinških pravicah, ki je bila sicer s tujo agencijo podpisana že več kot desetletje, jeseni ostali brez sedemsto tisoč evrov sredstev, sta svetnikom pojasnila predsednik Smučarskega kluba Kranjska Gora Grega Benedik in generalni sekretar organizacijskega odbora Srečko Medven.
Večino izpadlega prihodka jim je sicer uspelo nadomestiti iz drugih virov, sta pojasnila, da bi prireditev z 1,2 milijona vrednim proračunom lahko izpeljali brez izgube, pa jim je na koncu zmanjkalo manj kot dvesto tisoč evrov.
»Situacija je splet okoliščin, na katere organizacijski komite ni mogel vplivati,« je pojasnil Medven in poudaril, da občino prosijo le za enkratno pomoč. Organizatorji so namreč prepričani, da bi bili že letos, če bi imeli dovolj časa, sposobni zbrati vsa potrebna sredstva. Kot so še poudarili, je zelo pomembno, da tekma v Kranjski Gori ostane. Ne samo zato, ker ima pozitivne učinke na celotno turistično gospodarstvo v kraju, s čimer so se strinjali tudi svetniki, temveč tudi zato, ker se del prihodka, ki ga ustvari prireditev, vrača v domači smučarski klub.
Svetniki so se tako odločili, da z rebalansom proračuna zagotovijo sto tisoč evrov za pomoč pri organizaciji letošnjega Pokala Vitranc, pri tem pa posebej poudarili, da gre za enkratno pomoč.
V zameno za podporo bodo organizatorji na prireditvi, ki bo v Kranjski Gori ta konec tedna, namenili dodatno promocijo v obliki promocijskih panojev v ciljni areni in ob progi na odseku, ki je dobro pokrit s kamerami.
»V tem koncu tedna bo šlo iz Kranjske Gore za okoli 140 ur neposrednih televizijskih prenosov, dosegajo pa okoli 190-milijonsko tržišče, ki gravitira na slovenski turizem. Tekma je eden najbolj gledanih športnih dogodkov v Sloveniji,« je poudaril Medven.
Pojasnil je še, da bo letošnja tekma po dveh letih spet z gledalci v živo, a so imeli, ker je bila odločitev o sproščanju ukrepov za zajezitev epidemije znana šele v drugi polovici februarja, kar nekaj logističnih težav, ki pa jim jih je uspelo rešiti. »Ne bo kot leta 2019, se pa vračamo v normalen življenjski tok,« je zadovoljen Medven.
»Odločitev svetnikov, da na ta način podprejo Pokal Vitranc, kaže, da spoštujejo tradicijo te prireditve, organizatorje in ljudi, ki so se že od nekdaj trudili zanjo, pa tudi da vejo, kakšna je dodana vrednost te prireditve,« pravi župan Kranjske Gore Janez Hrovat.