Toyota na dobri poti
... v električno mobilnost. Kupcem v Sloveniji gredo naproti še z odprtjem lastne finančne hiše.
Toyota svojih ambicij ne skriva, svojim kupcem želijo zagotavljati celoten spekter storitev, ki so jim na voljo na enem mestu, in tako postati najboljši ponudnik mobilnosti v Sloveniji.
Tudi zato so septembra letos v Sloveniji odprli še z lastno finančno hišo, ki je del že uveljavljenega sistema Toyota Financial Services v Evropi. Svoje finančne izkušnje so ponujali že v dvajsetih evropskih državah, Slovenija je tako postaja 21. Prepričani so, da je za pospešitev preobrazbe mobilnosti pomembno prav financiranje nakupa tehnološko naprednih avtomobilov.
Kupec naj bi plačeval mesečno naročnino za avto
Z načinom financiranja želijo spremeniti mišljenje povprečnega slovenskega kupca o nakupu novega ali rabljenega avtomobila. Želijo, da bi kupec podobno kot pri mobilni telefoniji na naložbo gledal kot na mesečno naročnino za avto. Finančne storitve bodo prilagojene posebnostim slovenskega trga in tudi slovenskih kupcev. Bistvo financiranja je plačevanje na obroke s pologom ob začetku in odkupom avtomobila ob koncu, pri čemer je za uporabnika pomembno, da bo vozilo ohranilo še toliko vrednosti, da ga bo lahko zamenjal za novo vozilo, ki ga bo naslednjih pet ali več let odplačeval s podobno nizkim mesečnim obrokom. Vse storitve bodo na voljo za nova in tudi rabljena vozila. Načrtujejo, da bodo na tak način kmalu prodali vsaj polovico svojih avtomobilov.
Toyota Yaris Cross in bZ4X
Med najbolj zaželene Toyotine avtomobile trenutno vsekakor sodi model Yaris Cross, višji in večji brat modela Yaris. Novi križanec se prodaja kot vroče žemljice, celo do te mere, da so ljudje pripravljeni odšteti denar in stopiti v vrsto, ne da bi se z njim peljali en sam kilometer. Toyota Yaris Cross bo predvidoma postal najbolj prodajani Toyotin model v Evropi in tudi v Sloveniji. Yaris Cross naj bi postal tretje najbolje prodajan mali SUV v Sloveniji, Toyota pa bi se tako lahko zavihtela med prvih pet najbolje prodajanih avtomobilskih znamk pri nas.
Zanimivo, da Toyota, vodilna v svetu hibridne tehnologije, do danes nima niti enega povsem električnega avtomobila. Prihaja pa bZ4X, ki bo evropski javnosti predstavljen 2. decembra, kupcem pa naj bi bil na voljo sredi prihodnjega leta. Na videz zapleteno ime v svoji kratici skriva "beyond zero", kar pomeni onkraj ničelnega ogljičnega odtisa, torej še več kot ogljično nevtralnost. Gre za prostoren in udoben športni terenec, ki je na voljo s povsem novim sistemom štirikolesnega pogona, ta pa omogoča izjemne terenske zmogljivosti in odlično krmiljenje. Zanj so razvili povsem nov, zmogljivejši baterijski sklop, odporen tudi proti nižjim temperaturam, za še večji doseg pa so ga nadgradili tudi s solarnim polnjenjem. Pričakujejo, da bo vgrajena baterija (71 kW) omogočala 450 kilometrov dosega (odvisno od verzije) in da bo po desetih letih uporabe še vedno delovala z 90 odstotki zmogljivosti. Model bZ4X bo konkuriral Volksagnovemu ID.4, Teslinemu modelu Y in Hyundaievemu modelu Ioniq 5. Toyota namerava do leta 2025 predstaviti skupaj 15 električnih modelov, od teh jih bo sedem del družine bZ, katerih namen je predvsem uporabnikom avtomobilov na klasičen pogon približati in omogočiti enostaven prehod v električno mobilnost.