Butična trgovina domačih izdelkov
Po dobrih desetih letih prireje senenega mleka so na kmetiji Odems postavili kozolec toplar, v katerem so odprli butično trgovino domačih dobrot, ki na enem mestu ponuja domače izdelke osmih kmetij – Odems, Malenšek, Kukenberger, Štirn, Matijovc, pr' Žulc, pr' Štruklu in mesarije Hribar.
Na kmetiji Odems v Predosljah so pred desetimi leti izključili silažno krmo iz prehrane goved in začeli seneno prirejo mleka ter predelavo mleka v mlečne izdelke. Krave krmijo le s svežo travo, senom in manjšo količino močne krme. Ker želijo obiskovalcem ponuditi neposreden stik s proizvajalcem in na tovrsten način krepiti zaupanje, so na domačem dvorišču odprli trgovino domačih dobrot Odems, ki sledi njihovi viziji butičnosti. Poleg njihovih izdelkov je na voljo še živilska ponudba sedmih partnerskih kmetij.
»Svojo prodajno dejavnost smo z izdelki drugih kmetij obogatili in obiskovalcu ponudili oskrbo z vsemi osnovnimi domačimi izdelki na enem mestu. Izhajamo iz osebnega pristopa in odnosa do obiskovalca, zato verjamemo, da bo trgovina še bolj okrepila medsebojno zaupanje. Obiskovalec bo lahko celostno doživel kmetijo, se seznanil in pridobil uporabne informacije glede pridelave. Prilagajali se bomo njihovim željam in skladno s tem dopolnjevali ponudbo,« je pojasnil gospodar Gregor Ovsenik in dodal: »S sodelovanjem s partnerskimi kmetijami podpiramo lokalno, spodbujamo povezovanje in izmenjavo znanj.«
Ena izmed novosti kmetije Odems je tudi prehod s plastične na stekleno vračljivo embalažo. »Če se embalaža vrne na prodajno mesto, se povrne 0,10 evra,« je povedala Darja Ovsenik, gospodarjeva svakinja, ki skrbi za zunanjo podobo blagovne znamke, in dodala: »Steklo sicer velja za dražje od plastike, a ga razumemo kot doprinos k varovanju okolja. Vsi naši sveži mlečni izdelki, med katerimi so glavni surovo seneno mleko, navadni in sadni jogurti, smetane, skuta in mladi siri, so sedaj dobavljivi le v stekleni embalaži.«
Ob tej priložnosti so celostno prenovili tudi grafično podobo blagovne znamke. »Kmetija je zrasla, se umestila v lokalno okolje, zato je bil čas, da se tudi znamka razvije. Prej je bila podoba krave bolj igriva in mladostna, z njo smo želeli nagovoriti predvsem družine. Z razširitvijo nabora kupcev se nam je zdelo smiselno, da znamko oblikujemo bolj odraslo,« je še povedala Ovsenikova.