Novi logotip Jesenic

Gorski utrip. Jeklena volja.

Nova destinacijska znamka v logotipu vključuje glavne simbole Jesenic: hribe, narcise in hokej. Izbrali so slogan Gorski utrip. Jeklena volja. Z njim spodbujajo k pustolovskemu, aktivnemu doživljanju narave, ki prebuja jekleno voljo.

V logotipu dinamična zelena črta simbolizira strma pobočja, zlasti prepoznavne Golice, hkrati pa ima obliko hokejske palice. V znaku so tudi trije cvetni listi, ki spominjajo na narcise, in rumen krog, ki je del cveta, obenem pa spominja tudi na hokejski plošček. Z naborom barv in dinamičnih linij logotip vsebinsko usmerja na aktivnost, vzdržljivost, moč in naravo.

Jesenice – »Ponosni smo na svoje mesto. Jesenice so destinacija, vredna obiska,« sta sporočili, ki ju v Slovenijo in svet z novo destinacijsko znamko pošiljajo Jesenice. Na ta način se želijo močneje postaviti na turistični zemljevid Slovenije in okrepiti svojo prepoznavnost kot navdihujoča gorska destinacija. Kot svoje posebnosti poudarja gorsko naravo, narcise, jeklarstvo, tehnično dediščino in hokej.

V logotipu tako dinamična zelena črta simbolizira strma pobočja, zlasti prepoznavne Golice, hkrati pa ima obliko hokejske palice. V znaku so tudi trije cvetni listi, ki spominjajo na narcise, in rumen krog, ki je del cveta, obenem pa spominja tudi na hokejski plošček. S premišljenim naborom barv in dinamičnih linij celoten logotip vsebinsko usmerja na aktivnost, vzdržljivost, moč in naravo.

Razvoj nove destinacijske znamke s celovito zasnovano identiteto in celostno grafično podobo predstavlja uresničitev ukrepa iz lani sprejete strategije razvoja turizma, poudarjajo na Občini Jesenice, obenem pa nadomešča dosedanjo vizualno podobo znamke, ki ni več sledila sodobnim turističnim trendom.

Kot poudarja župan Blaž Račič, imajo Jesenice veliko tehnične dediščine, na katero so lahko ponosne, kar nekaj kulturnih prireditev, s katerimi vabijo obiskovalce, in naravne danosti, ki so skriti zakladi tega območja ter jih želijo pokazati obiskovalcem. »Na ta način stopamo na pot turizma. Dopolniti želimo zgodbe, ki jih v tem prostoru ponujajo sosednje, turistično veliko bolj razvite občine,« je pojasnil župan.

Spomnil je, da imajo Jesenice na eni strani sotesko Vintgar, na drugi Golico z narcisnimi poljanami, jeseniška tehnična kulturna dediščina pa ponuja različne zanimive zgodbe. »Verjamem, da bodo obiskovalci na Jesenicah spoznavali te naše turistične atribute, ki so bili doslej kar malo skriti in jih bomo sedaj odkrili,« je dejal župan.

Vodja oddelka za gospodarstvo na Občini Jesenice Vera Djurić Drozdek je ob tem opozorila, da Jesenice nimajo slovesa turistične destinacije, zato morajo graditi tudi na vizualnih atributih in sloganih, ki nagovarjajo potencialne obiskovalce, pri njih vzbudijo čustva ali radovednost. Nagovarjati želijo aktivne večdnevne obiskovalce, ki radi odkrivajo nekaj novega.

Novo destinacijsko znamko bodo uvajali postopoma, v polnosti pa bo zaživela v prvi polovici prihodnjega leta, ko bodo novo vizualno podobo in komunikacijski okvir s krovnimi zgodbami destinacije umestili v celoten nabor komunikacijskih in promocijskih orodij. S tem Jesenice uresničujejo zastavljeni akcijski načrt ukrepov za prihodnji trajnostni razvoj turizma v občini.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / torek, 14. november 2006 / 06:00

Zmaga Pogačarja

V nedeljo so volivci v Žirovnici več kot 74 odstotkov glasov namenili Leopoldu Pogačarju. Policijski inšpektor bo tako zamenjal dosedanjega župana Franca Pfajfarja.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 24. september 2012 / 07:00

Torta in žogica za golf

Dobrodelni turnir prijateljstva za pokal Save in petinsedemdeseti rojstni dan kraljevega igrišča.

Zanimivosti / ponedeljek, 24. september 2012 / 07:00

Anketa: Ob nalivih še vedno slabo spijo

Kroparjem, ki so doživeli vodno ujmo leta 2007, bo deroča voda, ki je rušila vse pred seboj, za vedno ostala v spominu. Domačine smo povprašali, ali se po končani obnovi počutijo varneje kot prej.

Humor / ponedeljek, 24. september 2012 / 07:00

Ta je dobra

Kitajska roba Mujo se sprehaja po sarajevski čaršiji in opazi človeka, ki prodaja očala. Ta mu reče: »Bi mogoče imeli res specialna očala?« Mujo: »Naj...

Kultura / ponedeljek, 24. september 2012 / 07:00

Dežela porisanega papirja

Nekaj na papir. Naj danes bralca, jutri pa obiskovalca in gledalca ne zavede ta nekoliko plah naslov razstave akademskih slikarjev Zvonka Čoha in Milana Eriča v Galeriji Prešernovih nagrajencev v Kran...

Šenčur / ponedeljek, 24. september 2012 / 07:00

Sprehod ob Kokri tudi poučen

Pet informativnih tabel in geološka piramida na približno 1200 metrov dolgem odseku sprehajalne poti ob Kokri med Visokim in Hotemažami sprehajalca seznanjajo s posebnostmi živahne reke.