Novi logotip Jesenic

Gorski utrip. Jeklena volja.

Nova destinacijska znamka v logotipu vključuje glavne simbole Jesenic: hribe, narcise in hokej. Izbrali so slogan Gorski utrip. Jeklena volja. Z njim spodbujajo k pustolovskemu, aktivnemu doživljanju narave, ki prebuja jekleno voljo.

V logotipu dinamična zelena črta simbolizira strma pobočja, zlasti prepoznavne Golice, hkrati pa ima obliko hokejske palice. V znaku so tudi trije cvetni listi, ki spominjajo na narcise, in rumen krog, ki je del cveta, obenem pa spominja tudi na hokejski plošček. Z naborom barv in dinamičnih linij logotip vsebinsko usmerja na aktivnost, vzdržljivost, moč in naravo.

Jesenice – »Ponosni smo na svoje mesto. Jesenice so destinacija, vredna obiska,« sta sporočili, ki ju v Slovenijo in svet z novo destinacijsko znamko pošiljajo Jesenice. Na ta način se želijo močneje postaviti na turistični zemljevid Slovenije in okrepiti svojo prepoznavnost kot navdihujoča gorska destinacija. Kot svoje posebnosti poudarja gorsko naravo, narcise, jeklarstvo, tehnično dediščino in hokej.

V logotipu tako dinamična zelena črta simbolizira strma pobočja, zlasti prepoznavne Golice, hkrati pa ima obliko hokejske palice. V znaku so tudi trije cvetni listi, ki spominjajo na narcise, in rumen krog, ki je del cveta, obenem pa spominja tudi na hokejski plošček. S premišljenim naborom barv in dinamičnih linij celoten logotip vsebinsko usmerja na aktivnost, vzdržljivost, moč in naravo.

Razvoj nove destinacijske znamke s celovito zasnovano identiteto in celostno grafično podobo predstavlja uresničitev ukrepa iz lani sprejete strategije razvoja turizma, poudarjajo na Občini Jesenice, obenem pa nadomešča dosedanjo vizualno podobo znamke, ki ni več sledila sodobnim turističnim trendom.

Kot poudarja župan Blaž Račič, imajo Jesenice veliko tehnične dediščine, na katero so lahko ponosne, kar nekaj kulturnih prireditev, s katerimi vabijo obiskovalce, in naravne danosti, ki so skriti zakladi tega območja ter jih želijo pokazati obiskovalcem. »Na ta način stopamo na pot turizma. Dopolniti želimo zgodbe, ki jih v tem prostoru ponujajo sosednje, turistično veliko bolj razvite občine,« je pojasnil župan.

Spomnil je, da imajo Jesenice na eni strani sotesko Vintgar, na drugi Golico z narcisnimi poljanami, jeseniška tehnična kulturna dediščina pa ponuja različne zanimive zgodbe. »Verjamem, da bodo obiskovalci na Jesenicah spoznavali te naše turistične atribute, ki so bili doslej kar malo skriti in jih bomo sedaj odkrili,« je dejal župan.

Vodja oddelka za gospodarstvo na Občini Jesenice Vera Djurić Drozdek je ob tem opozorila, da Jesenice nimajo slovesa turistične destinacije, zato morajo graditi tudi na vizualnih atributih in sloganih, ki nagovarjajo potencialne obiskovalce, pri njih vzbudijo čustva ali radovednost. Nagovarjati želijo aktivne večdnevne obiskovalce, ki radi odkrivajo nekaj novega.

Novo destinacijsko znamko bodo uvajali postopoma, v polnosti pa bo zaživela v prvi polovici prihodnjega leta, ko bodo novo vizualno podobo in komunikacijski okvir s krovnimi zgodbami destinacije umestili v celoten nabor komunikacijskih in promocijskih orodij. S tem Jesenice uresničujejo zastavljeni akcijski načrt ukrepov za prihodnji trajnostni razvoj turizma v občini.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sobota, 28. julij 2007 / 07:00

Komunalna baza Tabre je zgrajena

Ob občinskem prazniku bodo 3. avgusta slovesno odprli Komunalno bazo in zbirni center Tabre. Kot je povedala direktorica javnega podjetja Komunala Kranjska Gora Henrika Zupan, bo podje...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / sreda, 2. november 2011 / 07:00

Zbirka, kot je v Sloveniji ni

V Galeriji Prešernovih nagrajencev za likovno umetnost se je do danes zvrstilo triinštirideset razstav. Sočasno nastaja tudi prestižna stalna zbirka, ki trenutno šteje kar 162 del vrhunskih slovenskih...

GG Plus / sreda, 2. november 2011 / 07:00

Praprotno seme

Mileno Miklavčič bralci Gorenjskega glasa že poznamo, zlasti po njenih Usodah, od letošnjega poletja tudi po Ženskah, izjemno iskani in brani knjigi zgodb. V Snovanjih pa to pot objavljamo eno od njen...

GG Plus / sreda, 2. november 2011 / 07:00

Gorenjski kraji na slovenski pisateljski poti

Društvo slovenskih pisateljev načrtuje v začetku leta 2012 izdati knjigo Slovenska pisateljska pot. Sestavlja jo sto zapisov o pisateljskih točkah po Sloveniji; gorenjskih 18 je zanjo sestavil Miran H...

Prosti čas / sreda, 2. november 2011 / 07:00

Admir je res skočil (1)

Sredi oktobra so se naročniki Gorenjskega glasa in ljubitelji mandarin skupaj z Gorenjskim glasom in Kompasom odpravili v dolino Neretve, na ´berbo` mandarin, kot pravijo domačini.

Zanimivosti / sreda, 2. november 2011 / 07:00

Ob tednu solidarnosti dodatna znamka

Kranj - Od 1. do 7. novembra poteka teden solidarnosti, zato bomo na podlagi Zakona o Rdečem križu Slovenije občani in organizacije doplačevali znamko solidarnosti. Vrednost znam...