Podjetniške zgodbe navdiha
Med tremi zmagovalci natečaja Covid zgodbe navdiha, ki ga je razpisal Klub slovenskih podjetnikov, sta dve gorenjski podjetji.
Med zmagovalci natečaja Kluba slovenskih podjetnikov sta tudi Lotrič Meroslovje in Optiweb.
Ljubljana – Z natečajem so z mislijo, da je vsaka kriza tudi priložnost, v Klubu slovenskih podjetnikov želeli predstaviti navdihujoče podjetniške zgodbe, ki so se porodile v času epidemije covida-19 in so hkrati tudi zgodbe o družbeni odgovornosti in pomoči sočloveku. Med tremi nagrajenimi zgodbami sta poleg ljubljanskega Optiprinta tudi selško Lotrič Meroslovje in škofjeloški Optiweb.
Selško podjetje je prepričalo z razvojem prototipa respiratorja DIHAM, ki je po besedah direktorja Marka Lotriča njihov odziv na nastalo situacijo pri nas v času krize covida-19. »Nikakor nismo mogli sprejeti, da bi se morali zdravniki odločati o tem, komu pomagati in komu ne. Sodelavci so presodili, da imajo dovolj znanja, da lahko pomagajo,« je dejal Marko Lotrič.
V Optiwebu pa so lokalnim pridelovalcem hrane, kmetom in malim trgovcem kljub zaprtju tržnic in trgovin omogočili prodajo na spletu. »Primer, da se da, je kmetija Pustotnik, kjer so, čeprav so jim odpovedali skoraj vsi glavni prejšnji kanali, dosegli in še dosegajo rekordne prodaje. Kar 22 odstotkov je večja, krog kupcev pa so povečali za 25 odstotkov,« je povedal direktor podjetja Miha Lavtar.
Žirijo so sestavljali predstavniki SBC – Kluba slovenskih podjetnikov Goran Novković, Martin Jezeršek in Jan Tomše ter predstavnika marketinških agencij Tamara Štader Pesjak, Taman Communications, in Peter Vidmar, Agencija 101. Vse tri zmagovalne zgodbe bodo nosilne v kampanji Za podjetno Slovenijo, s katero klub promovira podjetnost in prednosti, ki jih ta prinaša za celotno družbo.
Na natečaj je sicer prispelo več zgodb, med katerimi so v klubu poudarili še podjetniške rešitve podjetij Dewesoft, Špica International, UVC Solutions, Lunos, Mik Celje, UFNI, Sadje v pisarni in Idealia.
»Z natečajem, s katerim smo iskali uspešne in dobre zgodbe pomoči v času koronske krize, smo v SBC – Klubu slovenskih podjetnikov dobili potrditev, da v Sloveniji znamo in zmoremo prebroditi težave in predvsem, da želimo pomagati svojemu okolju, ljudem in družbi kot celoti. Vse to me navdaja z upanjem in pozitivizmom,« pa je dejal predsednik Kluba slovenskih podjetnikov Jure Knez, ki je prepričan, da je podobnih zgodb med slovenskimi podjetniki še precej več, kot se jih je prijavilo na natečaj.