Ičo na števcu »obrnil« milijon kilometrov
Ismet Alidžanović oziroma Ičo, kot ga večina kliče, živi v Kranju. Že po nekaj minutah pogovora z njim ugotovimo, da precej časa preživi v svojem delovnem vozilu – Volkswagnovem modelu Crafter. Lahko bi rekli, da je nenehno na cesti. Niti koronasituacija ni kaj veliko vplivala na njegovo »vez« z avtomobilom.
Ičo ni bi vedno voznik, je izučen avtomehanik, veliko let pa je preživel v popolnoma drugem, glasbenem svetu oziroma je bil tesno povezan z glasbeno industrijo. Začel je kot didžej v takrat zelo znani diskoteki Gorjanc v Hotemažah. Štel je 23 let. Potem je na Valu 202 skrbel za glasbo, bil radijski didžej. »Ampak to so bili drugi časi,« pripoveduje Ičo. Takrat je bila naloga radijskega didžeja precej različna od današnje; takrat še ni bilo spleta. Novo glasbo si – bi lahko rekli – iskal na fizičen način. Kasneje je bil agent tujim glasbenikom, ki so nastopili v televizijskih oddajah razvedrilno-glasbenega formata Stojana Auerja. Ima tudi izkušnjo z organiziranjem koncertov. V Slovenijo je na primer pripeljal znano glasbeno skupino The Kelly Family. In če še naštevamo, pridemo do obdobja v njegovem življenju, ko je v Krškem vodil diskoteko, imel potem trgovino z opremo za didžeje ...
Kot smo že omenili, je Ičo tudi izučen avtomehanik in v tistem času je naredil še poklicno šolo za voznike, tako da se zadnjih pet let ukvarja s prevozništvom. In na tem področju je s svojim dvanajst let starim crafterjem dosegel poseben rekord: lani oktobra je v okolici Velenja števec v njegovem gospodarskem vozilu pokazal 999 999 kilometrov in se na tej številki tudi ustavil. Danes ima avtomobil krepko čez milijon kilometrov, vendar Ičo v smehu pove, da če bi hotel točno vedeti, koliko jih ima, bi moral zamenjati števec, ki pa bi stal več, kot je vreden avto. Pomaga si z zunanjim števcem, ki se »obrne« na deset tisoč kilometrov, tako da je do danes prevozil še kakih osemdeset tisoč kilometrov na milijon podlage.
Sicer razmišlja o menjavi, vendar pravi, da mu avto dobro služi: »Ima 2.5 TDI motor, ki pa so jih kmalu nehali delati. Novejše različice imajo 2.0 motor in dvomim, da bi s takim lahko naredil milijon kilometrov,« pove. Pošali se, da je vozilo imelo pač neke »otroške bolezni«, kot jih ima vsak avto, vendar z motorjem ni bilo nikoli nobenih težav. Seveda ga je redno servisiral. Le rja je ponekod na karoseriji hitro pokazala zobe, vendar je Ičo to vzel bolj kot lepotno napako.
V svojem rangu je njegov crafter največji, še ponosno pove. »Deklarativno je to okoli 17 'kubikov', tovorni prostor je dolg skoraj pet, avto pa skoraj sedem metrov.«