Obiskovalci v Planico po nova doživetja
V Nordijskem centru (NC) Planica in družbi Hit Alpinea so predstavili aktivnosti, ki so jih pripravili v času koronakrize. Novost sta med drugim športno igrišče za disk golf in curling v snežnem tunelu, oboje je primerno za družine, skupine prijateljev, timbilidinge.
Rateče – Športno igrišče za disk golf so v NC Planica postavili v sodelovanju s Frizbi zvezo Slovenije. Disk golf je igra, ki je zelo podobna tradicionalnemu golfu, le da namesto udarjanja žogice v luknjo mečemo frizbi (leteči disk) v košaro. Igra je najbolj znana v skandinavskih državah, tudi pri nas postaja vse bolj priljubljena. V snežnem tunelu so v petek predstavili še drugo novo aktivnost v centru – zimsko olimpijsko panogo curling. Ledeno stezo so postavili v sodelovanju s Curling zvezo Slovenije. Oboje je že na voljo družinam, medgeneracijskim »spopadom«, skupinam prijateljev, timbildingom.
Vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za šport RS Planica dr. Franci Petek je poudaril, da je Planica velik odprt prostor z velikim potencialom in da je treba biti prilagodljiv, četudi so časi malo drugačni. V koronakrizi so iskali nove rešitve v poslovanju in prilagajanju trenutni situaciji. Franci Petek je pohvalil slovenskega gosta, ki se je v preteklih dveh mesecih zelo izkazal. Dodal je, da so v preteklosti prevladovali tuji gostje, medtem ko so slovenski prihajali bolj ob koncih tedna. V Planici opažajo, da slovenski gostje dejansko spreminjajo svoj življenjski slog, saj so se številni letos odločili drugače – za aktivno preživljanje prostega časa in odkrivanje lepot Slovenije. Slovenskega gosta doživljajo sicer kot zelo zahtevnega – kar pomeni, da zahteva »nekaj več«, ponudbo z dodano vrednostjo. Opažajo, da je pripravljen potrošiti več denarja, vendar želi, da cena produkta upraviči njegovo vrednost.
V podjetju HIT Alpinea so s poletno sezono zelo zadovoljni, saj je destinacija Kranjska Gora po unovčitvi turističnih bonov na drugem mestu. »V naših namestitvah imamo tri četrtine slovenskih gostov, od teh jih dobra polovica uporabi bone. Med tujci prevladujejo Italijani in Nemci, sledijo Madžari, Čehi ...,« je povedal Milan Sajovic, direktor družbe Hit Alpinea, kjer so se na prodajno marketinške aktivnosti pripravili že spomladi. »Veseli nas, da skupaj s preostalimi ponudniki soustvarjamo privlačno ponudbo za vse okuse in vse letne čase. Destinacija in njena ponudba je namreč privlačna skozi celo leto in tudi v podjetju stremimo k temu.« Hit Alpinea v jesen vstopa še z dodatno promocijo za zimo – če rezervirate bivanje pri njih še letos s turističnim bonom, vam bodo podarili bon za zimo 2021 (brezplačno bivanje za eno noč ob bivanju vsaj tri noči). Slovenskemu gostu so se posvetili z enovito cenovno politiko, obogatitvijo z dodatnimi vsebinskimi paketi, kot je npr. adrenalinski paket, ki vključuje še spust po jeklenici v Planici, je poudaril Sajovic.
Vodja NC Planica Jelko Gros je povedal, da je bil prihodek v juliju enak kot v enakem obdobju lani. Tudi Gros je poudaril, da je ves čas treba razmišljati o novostih, da se obiskovalci radi in znova vračajo. Kranjskogorski župan Janez Hrovat je »zgodbo« v dolini pod Poncami ocenil kot zelo uspešno; tradiciji smučarskih skokov se pridružujejo tudi drugi športi, tu je pripravljalni center za različne športe in tudi razvedrilni in adrenalinski center. Kot je zagotovil, se občina z infrastrukturnimi vložki trudi, da bi omogočila čim boljšo povezavo, promocijo in trženje nordijskega centra. »NC Planica je velik kamenček v mozaiku turistične zgodbe, ki je pripomogel k temu, da je destinacija na drugem mestu po unovčenju bonov,« je sklenil župan Hrovat.