Železniški predor Karavanke bo od oktobra letos do aprila prihodnje leto zaradi obnove zaprt. / Foto: Gorazd Kavčič

Izvajalec obnove še ni izbran

Izvajalec za obnovo železniškega predora Karavanke še ni izbran, javno naročilo je ponovljeno. Zamika pri izvedbi del, tudi zaradi epidemije, kljub temu ne pričakujejo.

Postopke javnega naročanja so prevzele avstrijske železnice, saj je železniški predor pretežno na avstrijski strani.

Jesenice – Izvajalec obnove železniškega predora Karavanke še ni izbran, javno naročilo je ponovljeno, rok za oddajo ponudb je 10. junij. Gre za skupni razpis Slovenskih železnic in avstrijskih železnic ÖBB za izvedbo gradbenih del. Kljub temu da izvajalec v prvem razpisu ni bil izbran in navkljub epidemiji na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo ne pričakujejo zamika pri izvedbi del. Ta naj bi se začela sredi leta, od oktobra letos do aprila prihodnje leto pa bo predor zaradi obnove tudi zaprt.

V sklopu varnostno-tehnične nadgradnje bodo odstranili drugi tir in zgradili enotirno progo v predoru in na odseku proge od postaje Jesenice do postaje Podrožca. Na območju postaje Jesenice bodo ohranili delno dvotirnost z izvedbo »izvlečnega tira«. V sklopu del bodo sanirali poškodovane dele konstrukcije predorske cevi, uredili intervencijske hodnike v predoru, vozno mrežo, signalno-varnostne naprave, sodobne telekomunikacijske sisteme in sisteme požarne varnosti in učinkovitega reševanja v primeru nesreč. Obnovili in restavrirali bodo tudi portal predora. Dela naj bi bila končana do konca leta 2021.

Ocenjena vrednost del na slovenski strani znaša 79 milijonov evrov (z DDV), predvideno pa je sofinanciranje s kohezijskimi sredstvi v višini 48 milijonov evrov. Slovenija in Avstrija sta pridobili tudi evropska sredstva za izdelavo investicijske in projektne dokumentacije v višini skoraj tri milijone evrov.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / ponedeljek, 17. maj 2010 / 07:00

Je komu sploh še mar za otroke?

Zgodba nekega otroštva, ki se ne bi smela zgoditi (3)

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sreda, 3. februar 2016 / 15:57

Prikaz in doživetje novih tehnologij

V podjetju Iskratel so prejšnji torek odprli poslovno-referenčni center, ki je edini tovrstni center v Evropi in predstavlja najsodobnejše središče povezovanja gospodarskega okolja in tehnologij.

GG Plus / sreda, 3. februar 2016 / 15:55

Parna lepotica dobila družbo

Pred dvema tednoma je minilo petdeset let od ukinitve železniške proge Kranj–Tržič. Progo so slovesno odprli daljnega leta 1908, šestega julija. Takrat so s cesarske ceste Kranj–Tržič umaknili poštni...

Kronika / sreda, 3. februar 2016 / 15:54

Na sodišču prodaja znamke LTH

Nekdanji direktor Loških tovarn hladilnikov Miloš Kodre na predobravnavnem naroku ni priznal, da bi s prodajo blagovne znamke LTH zlorabil položaj in oškodoval upnike.

Kultura / sreda, 3. februar 2016 / 15:53

Od Hlapcev do Evrope

Zanimiv izbor predstav v tekmovalni in spremljevalni program letošnjega 46. tedna slovenske drame selektorja Gregorja Butale obeta raznolike in aktualne festivalske dni.

Slovenija / sreda, 3. februar 2016 / 15:23

Anton Vovk, prezrt slovenski škof

Ob obletnici zažiga gorenjskega rojaka iz Vrbe škofa Antona Vovka leta 1952 na novomeški železniški postaji je izšla knjiga njegovih misli. Škof Vovk je od leta 1999 dalje kandidat za blaženega.