Največ projektov in zaposlenih
Na BSC Kranj so uspešno zaključili minulo leto, saj so bistveno povečali obseg poslovanja in zato dobili tudi kar deset novih sodelavcev.
Kranj – »Leto 2018 je bilo za nas res uspešno. Zabeležili smo največ projektov v zgodovini BSC in tudi prihodek je skoraj dva milijona evrov. Poleg tega smo v zadnjem letu zaposlili deset novih sodelavcev, saj smo bistveno povečali obseg poslovanja. Tudi v Kovačnici smo odprli novo poslovno enoto, kjer so sedaj zaposleni že štirje, marca pa se jim bo pridružil še eden, saj pripravljamo še en nov projekt,« je poslovanje Regionalne razvojne agencije Gorenjske Poslovno podpornega centra Kranj (BSC) v minulem letu strnil direktor Rok Šimenc in spomnil na dogovor za razvoj regij, s katerim je Gorenjska pridobila dobrih trideset milijonov evrov za področje poslovnih con, kolesarskih poti, kanalizacij in vodovoda. Poleg tega imajo na Lokalni akcijski skupini (LAS) osem potrjenih projektov v višini dva milijona evrov.
Zadovoljni so tudi s Kovačnico, ki je pred kratkim praznovala tri leta in se hitro razvija. »V treh letih je bilo v Kovačnici 187 dogodkov z več kot 2800 udeleženci. Prav tako se je v njej izmenjalo že 41 podjetnikov. Trenutno jih je 27 in je praktično vse zasedeno. Tako se trenutno dogovarjamo za širitev prostorov,« je povedal Šimec ter pojasnil, da so dobili tudi nov pomemben projekt Karierni center za mlade, s projektom Podjetno nad izzive pa bodo v naslednjih letih na podjetništvo pripravljali kar devetdeset ljudi.
Na BSC so ponosni tudi na trajnostni energetski načrt Gorenjske, ki je prvi v Sloveniji in s katerim so se vsi gorenjski župani zavezali, da bodo ogljikov dioksid do leta 2030 znižali na izhodiščno leto 2005.
Šimenc je spomnil tudi na spodbujanje bogate gorenjske industrijske dediščine s projektom InduCult 2.0 in tudi na projekt Regijska štipendijska shema. Ta temelji na partnerstvu med Regionalno razvojno agencijo Gorenjske, delodajalci v regiji ter državo. »To je eden od instrumentov, da naše dijake in študente zadržimo v regiji,« pravi direktor Šimenc.
Pri projektu Alpe Adria regija doživetij se je povezalo več slovenskih in avstrijskih partnerjev z namenom razvoja turizma in specializirane turistične ponudbe na čezmejnem območju zahodnih Karavank. »Po Julijskih in Kamniško-Savinjskih Alpah menimo, da so pomembna blagovna znamka lahko tudi Karavanke, zato smo pripravili predstavitev pohodniških in kolesarskih poti,« je povedal Rok Šimenc, Franja Gabrovšek Schmidt, vodja programov Razvoj človeških virov, pa je predstavila tudi nov zemljevid Alpe Adria Karavanke.
Za turizem je pomemben tudi projekt Kulinarično popotovanje, pri sodelovanju med mladimi in starejšimi pa se uveljavljajo medgeneracijski centri. Po novem naj bi bil center druženja generacij Blagneča hiša v Šenčurju.