V Kranjski Gori odprli prenovljeno Korono
Prejšnji petek so tudi uradno odprli igralniško-zabaviščni center Korona v Kranjski Gori. Za svojo največjo investicijo v zadnjem desetletju je družba Hit namenila več kot osem milijonov evrov. Pridobitev je pomembna tudi za turizem v Zgornjesavski dolini, saj omogoča širitev na bolj oddaljene in zahtevnejše trge.
Skupina Hit je v prvih osmih mesecih letošnjega leta v Kranjski Gori ustvarila več kot 230 nočitev, dobrih pet odstotkov več kot lani. Družba Hit s skupaj štiristo zaposlenimi v Kranjski Gori predstavlja največjega zaposlovalca, v proračun občine pa je samo lani z vplačili koncesijskih dajatev prispevala 1,4 milijona evrov.
Kranjska Gora – Kot pojasnjujejo v družbi Hit, so za prenovo, ki so jo zaključili v dobrem letu dni, namenili 8,3 milijona evrov. Prenovljeni zabaviščno-igralniški kompleks pa ima zdaj dodatnih nekaj manj kot tristo kvadratnih metrov igralniške, površine, kamor so namestili nove igralne naprave. Igralnico so tudi sicer popolnoma prenovili, vključno s prireditveno dvorano Teater, ki je namenjena družabnim dogodkom, koncertom in prireditvam ter sprejme do 450 gostov. Obnovljen je tudi hotelski del kompleksa, v katerem je zdaj 24 sob in šest apartmajev za skupaj šestdeset gostov, ter kuhinja in restavracija. Predvidena navadna doba vračanja investicije je sedem let, so še pojasnili.
Igralniško-zabaviščni center Korona predstavlja za družbo Hit vstopno točko za avstrijski trg in je zato strateškega pomena, poudarjajo v Hitu, kjer so prepričani, da jim bo novi produkt omogočal ohranjanje konkurenčnosti na obstoječih trgih, tržne aktivnosti pa bodo odslej še aktivneje usmerjene na nove, bolj oddaljene trge ter segmente gostov z višjo kupno močjo. »Igralniški gostje za destinacijo Kranjska Gora predstavljajo pomemben vsesezonski turistični segment, Korona pa je zelo dober primer, kako povezati igralniško in turistično destinacijsko zgodbo,« poudarjajo v družbi Hit.
Blaž Veber, direktor zavoda Turizem Kranjska Gora, poudarja pomen centra Korona tako za lokalno okolje kot širši slovenski turistični prostor. Prepričan je, da bo Korona v prenovljeni podobi prispevala k rasti dodane vrednosti kranjskogorskega turizma. »Kranjska Gora se z letošnjo novo marketinško kampanjo Kranjska Gora 365 trudi, da bi destinacija postala prepoznana skozi celo leto. Ugotavljamo, da se pozitivni rezultati že kažejo, saj smo do začetka meseca avgusta beležili v povprečju več kot 25-odstotno rast nočitev v primerjavi z lanskim enakim obdobjem. Upam, da se bo ta trend nadaljeval in da bomo znali obiskovalcem ponuditi čim več, saj se bodo le na podlagi pozitivne izkušnje k nam radi vračali.«
Skupina Hit je sicer v prvih osmih mesecih letošnjega leta v namestitvenih kapacitetah na destinaciji Kranjska Gora, kjer delujejo Hit Alpinea, hotel Špik in hotel Korona, ustvarila več kot 230 nočitev, kar je dobrih pet odstotkov več kot v primerljivem obdobju v lanskem letu. Skupina Hit s skupaj štiristo zaposlenimi v Kranjski Gori sicer predstavlja največjega zaposlovalca na področju turizma v destinaciji, v proračun občine pa je samo lani z vplačili koncesijskih dajatev prispevala 1,4 milijona evrov.
Samo v leta 1991 odprti igralnici je zaposlenih 161 ljudi. Korona sicer od odprtja pred 25 leti beleži skupaj več kot 5,7 milijona obiskov gostov iz več kot 160 različnih držav, med njimi pa prevladujejo Avstrijci (47 odstotkov) in Italijani (33 odstotkov), Slovenci so s 14-odstotnim deležem na tretjem mestu. Kot poudarja vodja igralnice Tomaž Repinc, so v Koroni zelo zadovoljni, da so lastniki razumeli in podprli odločitev o temeljiti prenovi igralnice. »Drugi del naše prednosti pred konkurenti pa je v obilici kvalitetnih dogodkov, ki jih ponujamo gostom, ter v prijaznosti in domačnosti, ki nas dela drugačne in boljše od drugih.«