Milan Sajovic na čelu Hit Alpinee
Vodenje največje kranjskogorske turistične družbe je s septembrom prevzel Kranjčan Milan Sajovic. Njegov predhodnik Fedja Pobegajlo v družbi ostaja kot vodja strateškega trženja.
V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so v hotelih Hit Alpinea ustvarili več kot 130.000 nočitev, s čimer so presegli tako rezultat iz enakega obdobja lani kot tudi načrtovane vrednosti. Rezultati tekočega poslovanja družbe tako izkazujejo več kot 20-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu.
Kranjska Gora – Milan Sajovic v družbo Hit Alpinea prihaja iz skupine Union hoteli, kjer je zadnja štiri leta vodil hotelsko in gostinsko poslovanje ter upravljanje z nepremičninami. Pred tem je v isti družbi več let deloval na področju marketinga in prodaje, bogate izkušnje pa ima tudi iz hotelskih operativnih pozicij doma in v tujini, so pojasnili v družbi Hit.
Kot je dejal na ponedeljkovi novinarski konferenci, nove priložnosti za razvoj družbe Hit Alpinea vidi v tesnejšem povezovanju poslovnih ciljev z matično družbo Hit, v boljšem izkoriščanju sinergij s preostalimi hoteli v skupini in v ustreznem pozicioniranju na trgu. »Posvetili se bomo razvoju produktov turizma z višjo dodano vrednostjo, ki bodo skupaj z vpeljavo sodobnih orodij za marketing in prodajo omogočili doseganje dobrih rezultatov poslovanja,« je pojasnil svojo vizijo vodenja podjetja.
Povedal je še, da želijo v prihodnje spreminjati cenovno politiko, kar pomeni, da bodo cene postopoma še zviševali – v preteklih treh letih so se povprečno za deset odstotkov. »Seveda pa bo gost pripravljen plačati višjo ceno, če bo začutil, da je produkt tega vreden,« dodaja in napoveduje stalna vlaganja v hotelsko infrastrukturo. Kot je še pojasnil, bodo v prihodnje na trgu iskali še nove segmente gostov, ki so bili v preteklosti v Kranjski Gori manj prisotni; v tem smislu računajo predvsem na povečevanje tako imenovanih motivacijsko-doživljajskih potovanj v okviru poslovnega turizma.
Pri tem dodaja, da bo družba še naprej intenzivno sodelovala pri aktivnostih za razvoj destinacije v povezavi z Občino Kranjska Gora in lokalnimi turističnimi akterji, priložnosti pa vidijo tudi v povezovanju v okviru skupnosti Julijskih Alp ter območja na Tromeji, ki ga v Alpinei prav tako vidijo kot eno od pomembnih prednosti, ki jih ponuja destinacija. »Dolgoročno želimo postati sinonim za kakovostno in prijazno storitev ter najboljše hotelsko podjetje v destinaciji,« dodaja Sajovic.
Sajovic družbo Hit Alpinea prevzema v dobri poslovni kondiciji. Hit Alpinea je namreč v zadnjih štirih letih iz družbe v rdečih številkah prerasla v zelo solidno delujočo družbo z velikim potencialom, kar potrjujejo tudi letošnje ocene poslovanja. V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so v hotelih Hit Alpinea ustvarili več kot 130.000 nočitev, s čimer so presegli tako rezultat iz istega obdobja lani kot tudi načrtovane vrednosti. Rezultati tekočega poslovanja družbe tako izkazujejo več kot 20-odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem v lanskem letu.
Družba Hit Alpinea tako ob zmernem razdolževanju izpolnjuje vse zaveze, ki jih prinaša nov sporazum z bankami upnicami, je pojasnil Fedja Pobegajlo, zdaj že nekdanji direktor družbe. »Zadovoljni smo, da smo v tem času izpeljali načrtovane investicije v posodobitev turistične ponudbe, s prenovami in tekočimi vzdrževalnimi deli bomo nadaljevali tudi v jeseni. Dobre odzive gostov beležimo na inovativne turistično-gostinske produkte, kot sta Kulinarična pot po Kranjski Gori in Večerja treh dežel, ki smo ju razvili z ostalimi turističnimi ponudniki na destinaciji.«



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
