Stečaj oklicali tudi za loški Šešir

Medtem ko na eni strani industrija v Škofji Loki cveti, se na drugi s hudimi težavami spopadajo podjetja z dolgoletno tradicijo. Po LTH se je zdaj v stečajnem postopku znašel še Šešir.

Škofja Loka – Kranjsko okrožno sodišče je v sredo oklicalo začetek stečajnega postopka nad tovarno klobukov Šešir, za stečajnega upravitelja pa postavilo Dušana Taljata, ki je med drugim tudi stečajni upravitelj Loških tovarn hladilnikov LTH. Kot je razvidno iz objave na spletni strani Agencije RS za javnopravne evidence in storitve, je uvedbo stečaja zaradi insolventnosti 24. novembra predlagalo vodstvo podjetja, ki se sicer že dolgo spopada s težavami, zaradi njih pa je bilo lani tudi v postopku poenostavljene prisilne poravnave. Miro Pinterič, direktor Šeširja, ki ima skoraj stoletno tradicijo izdelovanja klobukov, v njem pa je imelo zaposlitev še okoli 30 delavcev, se včeraj na naše telefonske klice ni odzval.

V Šeširju so nameravali finančno sanacijo lani izvesti s postopkom poenostavljene prisilne poravnave, ki pa očitno ni prinesel želenih učinkov. Ta je bila potrjena novembra lani, predvidevala pa je, da bi bili navadni upniki, ki so imeli okoli milijon evrov terjatev, do konca leta 2019 poplačani 20-odstotno, Pinterič, ki je bil že tedaj skoraj polovični lastnik Šeširja, pa je svoje zavarovane terjatve v višini 712 tisoč evrov, kolikor je podjetju posodil v obdobju od 2011 do 2014, konvertiral v lastniški delež. A Šešir je imel poleg tega še 3,8 milijona evrov dolga do Gorenjske banke, ki ga je banka zavarovala s hipotekami. Glavnino tega dolga je nameraval Pinterič poravnati s prodajo izpraznjenega objekta na Trati, saj so v Šeširju lani vso proizvodnjo preselili na prvotno lokacijo na Spodnjem trgu. Tržno vrednost objekta na Trati je sicer sodni cenilec ocenil na 3,2 milijona evrov.

V zadnjem pogovoru za Gorenjski glas je Pinterič avgusta lani dejal, da bodo naredili vse, da bo Šešir kot ena redkih tovarn v svetu, ki še izdeluje klobuke od dlake do končnega izdelka, deloval še naprej. »Šešir ni vedel, kaj je dolg, še najmanj pa do države in do delavcev, zato je cilj te dolgove čim prej poplačati,« je tedaj dejal. Napovedal je, da imajo možnost povečati proizvodnjo, in izrazil upanje, da bo zdravo jedro podjetja ostalo.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / ponedeljek, 26. december 2022 / 16:13

Razmislek

Včasih je bila potica enako cenjena kot najlepše okrašena torta. Redkokdo si jo je lahko privoščil. Še vedno so družine in posamezniki, ki si ne morejo privoščiti ne potice ne torte. Niti fig, ki t...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sobota, 10. december 2016 / 21:09

Stečaj oklicali tudi za loški Šešir

Medtem ko na eni strani industrija v Škofji Loki cveti, se na drugi s hudimi težavami spopadajo podjetja z dolgoletno tradicijo. Po LTH se je zdaj v stečajnem postopku znašel še Šešir.

Kronika / sobota, 10. december 2016 / 21:08

Najprej človek, potem denar

Zdravnik in športni komentator Andrej Stare je na tožbo hotela Lambergh, v katerem je leta 2014 vodil medicinski center, odgovoril, da mu je pri zdravljenju na prvem mestu vedno človek, šele nato dena...

Cerklje na Gorenjskem / sobota, 10. december 2016 / 21:06

Cerklje med najcenejšimi

Pred sprejemom v Cerkljah je nov odlok o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča, s katerim se bo odmera znižala 73 odstotkom zavezancem, zvišala pa 27. Prvič bodo obdavčena tudi nezazidana zemljiš...

Radovljica / sobota, 10. december 2016 / 21:05

Prenovili še en oddelek

V radovljiškem Domu dr. Janka Benedika so praznovanje devetintridesetletnice delovanja doma združili s slovesnostjo ob odprtju prenovljenega oddelka.

Slovenija / sobota, 10. december 2016 / 21:03

Višje cestnine za tovorna vozila

Kranj – Vlada je na nedavni seji zvišala cestnine za tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 tone. Pri dvigu cen so upoštevali predvsem ekološki vidik, saj bo cestnina za vozila...