Že drugič gorenjska gazela
Šenčurski Euro Plus, krovno podjetje globalne skupine NiceLabel, lanska gorenjska gazela, je tudi letos prejel priznanje gorenjska gazela 2016. Lani so mu prihodki zrasli skoraj za polovico.
Kranj – Potem ko so prejšnji teden za gazelo osrednje Slovenije vnovič razglasili podjetje RLS iz Komende, so v časniku Dnevnik včeraj v Šolskem centru Kranj priznanje gorenjska gazela 2016 podelili šenčurski družbi Euro Plus, krovnemu podjetju mednarodne skupine NiceLabel. Obe podjetji sta tako prva finalista izbora najboljšega hitro rastočega podjetja Slovenska gazela 2016, ki ga že od leta 2001 vsako leto pripravljajo v Dnevniku. Med nominiranimi podjetji za letošnjo gorenjsko gazelo sta bili še podjetji Damatech z Jesenic in Mebor iz Železnikov.
Šenčurski Euro Plus so za gorenjsko gazelo razglasili že lani, ko je na finalnem izboru prejel srebrno gazelo. Gre za krovno podjetje skupine NiceLabel, vodilnega globalnega podjetja na področju programskih rešitev za oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID, ki jih uporablja že več kot milijon uporabnikov iz več kot 100 držav. Med njihove kupce sodijo tudi take svetovne korporacije, kot so Ikea, H&M, Benetton, Nestle, Siemens, Swatch, DuPont, Unilever, Volvo in FedEx. Slovensko podjetje vodi izvršni direktor Matej Košmrlj, vodenje skupine NiceLabel pa je po načrtovani upokojitvi ustanovitelja, lastnika in dolgoletnega generalnega direktorja Zvoneta Duplančiča spomladi prevzel večletni zunanji svetovalec, Anglež Chris Walsh. Euro Plus v Sloveniji zaposluje 65 sodelavcev (lani 52), medtem ko jih je v globalni skupini NiceLabel skupaj 109. Podjetje je preteklo leto ustvarilo 8,2 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je skoraj 46-odstotna rast glede na 2014, ko so prodali za 5,62 milijona evrov izdelkov in storitev. Lani so dosegli dodano vrednost skoraj 87 tisoč evrov na zaposlenega.
V časniku Dnevnik so še poudarili, je sto najhitreje rastočih podjetij Gorenjske po indeksu rasti prodaje med letoma 2010 in 2015 na novo odprlo 2017 delovnih mest in tako poskrbelo za 80-odstotno rast števila novih delovnih mest. Rast prodaje so gorenjske gazele dvignile za 141 odstotkov, regijsko gospodarstvo pa za 12 odstotkov. Dodana vrednost se jim je povečala za 130 odstotkov, regijskemu gospodarstvu pa za 24 odstotkov. Gazele Gorenjske imajo že nekaj let tudi najvišji kazalnik verjetnosti preživetja med vsemi šestimi regijami, saj znaša 86 (največ je 100).