
Vlaki ponoči prehrupni
Kamničani, ki živijo v bližini železniške postaje Kamnik Graben, se pritožujejo nad občasno povečanim hrupom, ki ga ponoči povzročajo tovorni vlaki. Na Slovenskih železnicah obljubljajo čimprejšnjo reorganizacijo voženj in občane vabijo na sestanek.
Kamnik – Nočni hrup, ki ga povzroča zaviranje tovornih vlakov in piskanje strojevodij, občasno moti in ponoči zbuja občane iz stanovanjskega naselja na območju Tunjiške ulice in Fužin. Nezadovoljni se sprašujejo, ali železnice prevoza tovora ne morejo zagotoviti v dnevnem času in ali v naseljih ne velja prepoved hrupa med 22. in 6. uro zjutraj.
Na Slovenskih železnicah, kamor smo se obrnili po odgovore, so s problematiko seznanjeni. »Stanovanjska območja, ki mejijo na prometno infrastrukturo, industrijske obrate in trgovsko-poslovne centre, so bistveno bolj obremenjena s hrupom, hrup pa je moteč dejavnik, ki dokazano vpliva na zdravje ljudi in s tem tudi na kakovost bivanja. Tega se Slovenske železnice kot upravljavec vira hrupa dobro zavedamo. S problematiko hrupa na območju nekdanje smodnišnice v Kamniku smo seznanjeni. Da bi zmanjšali hrup v nočnem času, smo pripravili novo organizacijo dovoza in odvoza tovornih vagonov na omenjeno območje tako, da bodo dovozi in odvozi vagonov potekali v popoldanskem času. Nova organizacija bo uveljavljena v najkrajšem možnem času,« nam je odgovorila Mateja Živoder iz Slovenskih železnic in dodala, da so imele železnice v preteklosti glede hrupa in pritožb krajanov napačen pristop, zato skušajo do teh težav občanov zdaj biti bolj razumevajoči. »Kontakta krajanov Tunjiške ulice in Fužin sicer nimamo, jih pa prek vas vabimo, naj se obrnejo na nas, da se dogovorimo za sestanek in osebno pogovorimo o problematiki hrupa na obravnavanem območju. Vsak primer je specifičen, samo stanovalci pa dejansko poznajo razmere, v katerih so primorani živeti. Želimo si, da bi na sestanku s stanovalci našli skupen jezik in rešitve, ki bodo ugodne za obe strani,« je sklenila Mateja Živoder.