Prevc kralj medijskega prostora
Primerjava publicitete najuspešnejših sezon Petra Prevca in Tine Maze je pokazala, da je po številu objav na prvem mestu Prevc.
Kranj – Iz podjetja Press Clipping so posredovali zanimivo primerjavo publicitete najuspešnejše slovenske alpske smučarke Tine Maze v sezoni 2014/2015 z najboljšim skakalcem Petrom Prevcem v sezoni 2015/2016.
Kot so zapisali, so bili po izjemni lanski sezoni naše najuspešnejše alpske smučarke mnenja, da višje, močneje in predvsem dlje ne gre, a Prevc je dokazal nasprotno: »Časovni razvoj komunikacije nam pokaže število objav v slovenskih spletnih, tiskanih in elektronskih medijih, ki je naraščalo s Petrovo priljubljenostjo med oboževalci in osvajanjem najžlahtnejših kolajn. V primerjavi z lansko sezono Tine Maze smo pri obeh športnikih zaznali porast objav na vrhuncu sezone. Vrnitev slovesa Planici so mediji v mesecu marcu obravnavali najpogosteje.« Pri Prevcu so zabeležili večje število objav kot pri Mazejevi, je pa pojavljanje slednje v kadru in vidnost logotipov njenih sponzorjev na tekmah višje kot pri Prevcu.
Popularnost slovenskega skakalca je potrdila tudi spletna anketa Mednarodne smučarske zveze. Znani so rezultati. Peter Prevc je postal tekmovalec leta v skokih, njegov brat Domen je zvezda v vzponu, trener leta pa je Goran Janus.