O prihodnosti Radia Triglav
Družba Infonet Media je vendarle prejela vsa potrebna soglasja za nakup Radia Triglav in prejšnji teden tudi poravnala kupnino. »Obdržali bomo vse zaposlene in sedež radia ostaja na Jesenicah!« je zagotovil lastnik Leo Oblak.
Jesenice – Družba Infonet Media Lea Oblaka je vendarle dobila vsa potrebna soglasja za nakup Radia Triglav Jesenice in prejšnji teden tudi plačala kupnino dosedanjim lastnikom, to je zaposlenim in nekdanjim zaposlenim. Koliko so odšteli za nakup, niso razkrili, saj naj bi bil podatek o tem poslovna skrivnost. Je pa novi lastnik Leo Oblak prejšnji četrtek vizijo razvoja Radia Triglav predstavil jeseniškim občinskim svetnikom. Občina Jesenice je namreč v radiu obdržala 5,5-odstotni solastniški delež.
»Obdržali bomo vse zaposlene in sedež radia ostaja na Jesenicah!« je zagotovil Oblak, ki je uvodoma razkril svojo poslovno pot, ki se je začela leta 1993 na Radiu Sežana, sledil je nakup Radia Fantasy Celje, leta 2000 pa je postal solastnik Radia Antena. In to na račun stave z dotedanjim lastnikom, s katero je Oblak zagotovil, da bo v mesecu dni podvojil poslušanost radia. Oblak je dobil stavo in s tem tudi lastniški delež v radijski postaji. Leta 2001 je ustanovil družbo Infonet Media, ki je začela kupovati različne radijske postaje v finančnih težavah. Iz »propadlih« radiev, kot jih je označil, je ustvaril sedanji radijski »imperij«, ki vključuje deset radijskih programov in ima 25-odstotni tržni delež na področju radijske dejavnosti. Njihov Radio 1 je najbolj poslušana radijska postaja v Sloveniji. V skupini imajo 120 redno zaposlenih in 130 zunanjih sodelavcev.
Maja lani so postali lastniki Radia Kranj, radio je bil tik pred stečajem, saj je imel več kot 60 tisoč evrov tekoče izgube. Oblak je dejal, da je bilo stanje tako slabo, da so zaposleni morali od doma prinašati celo – toaletni papir ... V manj kot letu dni je Oblak z ekipo poskrbel, da je radio začel poslovati brez izgube, in to brez odpuščanja. Tako Radio Kranj kot Radio Triglav sta radijski postaji s posebnim pomenom in ta status naj bi tudi ohranili. Oblak stavi na povezovanje obeh radiev in izkoriščanje sinergij, tako so že oblikovali posebne skupne oglaševalske pakete za oba radia, ki so ju vključili tudi v regionalni paket. To pomeni, da naročniki oglase naročijo na samo eni radijski postaji, predvajajo pa jih po vseh radijskih postajah skupine. Poleg okrepitve ekipe tržnikov bodo na Radiu Triglav posodobili tudi produkcijo lokalnih novic, začeli so šolati kader (s pomočjo strokovnjakov z BBC in iz Avstralije), začeli so posodabljati radijsko opremo, zvočno podobo in glasbeni arhiv. Okrepili bodo tudi voditeljsko ekipo, a po Oblakovih besedah je problem v tem, da so vsi dobri voditelji dobili ponudbe in odšli v Ljubljano. Oblak želi ustvariti ekipo lokalnih voditeljev, ki bodo privabili tudi poslušalce v starostni skupini od trideset do štirideset let, a tako, da ne bodo izgubili starejših poslušalcev. Oblak je zagotovil, da bo Radio Triglav ohranil svoj lokalni značaj, bo pa »osvežen«, sodobnejši in bolj komercialno usmerjen. In ne bo kopija Radia 1, je zagotovil. Poslušalci naj bi spremembe opazili že v prihodnjih dneh.