Postopoma odpravljajo črne točke
Na pobudo Komisije varno kolesarim so v zadnjem mesecu v Kranju uredili dve pomembni kolesarski povezavi, saj so prenovili kolesarsko stezo na Delavskem mostu in pred Gimnazijo na Koroški cesti.
Kranj – Zaradi toplega vremena se je letošnja kolesarska sezona precej podaljšala, prav tako pa je bilo moč narediti več za varnost kolesarjev.
»Čeprav so nove kolesarske povezave koristne in priljubljene, se praviloma začenjajo ali končajo z neurejenim priključevanjem ali navezovanjem na prednostno cesto ali z nenadnim priključevanjem na vozni pas, namenjen motornemu prometu. Lahko jih imenujemo kar črne točke. To so na bile na primer prečkanje regionalne ceste na Orehku in pri Tušu, nenaden zaključek kolesarske steze pred Gimnazijo, Delavski most in še nekaj, ki smo jih uvrstili med prioritete, ki jih je treba najprej rešiti,« je povedal podpredsednik Komisije varno kolesarim Marjan Bajt.
Novembra so tako začeli s prenovo kolesarske steze na Delavskem mostu. Most, ki je bil zgrajen pred dobrimi tridesetimi leti, že grize zob časa. Vzdrževanje in upravljanje mostu je v pristojnosti države, za odsek pred mostom in za njim pa skrbi Mestna občina Kranj. »Ker se Direkcija za ceste kljub številnim opozorilom ni zganila, smo se v Komisiji varno kolesarim odločili obnoviti slab kilometer dolg odsek na obeh bregovih Save od križišča pri Qlandiji do izvoza proti Laboram. Investicija znaša slabih petdeset tisoč evrov,« je pojasnil Bajt.
Nato so se lotili tudi odseka na Koroški cesti, kjer so podaljšali kolesarsko stezo za približno trideset metrov, prehod za pešce pa je sedaj prestavljen bliže Gimnaziji, kar omogoča boljše vključevanje vozil iz občinske (Slovenski trg) ulice na Koroško. »Najpomembneje je, da se sedaj kolesar varno vključuje na vozni pas. Vrednost investicije skupaj z izdelavo projektne dokumentacije znaša dobrih sedem tisoč evrov,« pravi Bajt in dodaja, da je izdelana tudi že projektna dokumentacija za kolesarsko povezavo od Drulovke do občinske meje na Podreči, ki bo del tako imenovane Savske daljinske poti, ki bo, ko bo povezana v celoti, povezala tri države: Slovenijo (začetek v Zelencih – Rateče), Hrvaško in Srbijo (do izliva Save v Donavo).