Daljnovod poskusno obratuje
Novi 110-kilovoltni distribucijski daljnovod med Železniki in Bohinjem, največja energetska investicija Elektra Gorenjska v zadnjem desetletju, že poskusno obratuje.
Železniki, Bohinj – V decembru se je končala gradnja 110-kilovoltne distribucijske daljnovodne povezave med Železniki in Bohinjem, ki je od četrtka tudi že pod napetostjo in v poskusnem obratovanju, so sporočili iz Elektra Gorenjska, kjer poudarjajo, da bo nov 19-kilometrski daljnovod energetsko povezal Gorenjsko, predvsem pa omogočil nadaljnji gospodarski in turistični razvoj Selške in Bohinjske doline. Največjo energetsko investicijo zadnjega desetletja so končali skladno s predvidenimi načrti in znotraj finančnih okvirjev, torej v višini 13,5 milijona evrov, so pojasnili v elektrodistribucijskem podjetju.
Iz Elektra Gorenjska so sporočili, da bodo s končano investicijo še dodatno poskrbeli, da bo Gorenjska ne glede na vremenske vplive zanesljivo in kakovostno oskrbovana z električno energijo, kar bo omogočilo nadaljnji gospodarski razvoj regije in zadovoljstvo uporabnikov. Z izgradnjo daljnovoda se pričakuje tudi nadaljnji gospodarski in turistični razvoj Selške in Bohinjske doline, saj se bodo odprle možnosti za izgradnjo novih gospodarskih objektov, poleg tega pa bo tudi občinama Železniki in Bohinj zagotovljena trajna in stabilna oskrba z električno energijo. »To je še posebej pomembno za industrijo, saj je neprekinjena dobava električne energije ključna za nemoteno in brezhibno poslovanje gospodarskih družb. Izpad dobave je namreč z vidika ohranjanja konkurenčnosti težko nadomestiti, okvarijo se lahko tudi naprave,« je sporočila Renata Križnar, vodja službe za korporativno komuniciranje v Elektru Gorenjska.
Daljnovod so začeli graditi po pridobitvi gradbenega dovoljenja v avgustu 2013. V Elektru Gorenjska so za Gorenjski glas že pred časom pojasnjevali, da so bile vse faze gradnje daljnovodne povezave zelo zahtevne, saj imajo z vidika umeščanja elektroenergetskih prostorov v okolje zelo posebne specifike. Daleč najbolj zahtevna je bila po njihovem postavitev 115 jeklenih stebrov na 19-kilometrski trasi daljnovoda, saj gre za zelo razgiban in ponekod težko dostopen teren med Železniki in Bohinjem.