Ljubljančan kupil HK Jesenice
Blagovna znamka HK Jesenice je bila na dražbi prodana za 150 tisoč evrov.
Jesenice – V torek je na sodišču v Murski Soboti potekala javna dražba blagovne znamke HK Jesenice. Zanjo je največ, 150 tisoč evrov, ponudil ljubljanski podjetnik Boris Požeg. Ko bo plačal kupnino, bo postal lastnik blagovne znamke, ki je tudi edino premoženje, ki ga ima Hokejski klub Jesenice v stečajni masi. Kot je znano, je klub od konca februarja letos v stečaju, stečajni upravitelj Štefan Ščap pa je priznal za poldrugi milijon evrov terjatev.
Za nakup na dražbi so se potegovali tudi v sedanjem klubu HDD SIJ-Acroni Jesenice, je potrdil predsednik kluba Anže Pogačar, vendar pa je bil končni znesek (izklicna cena je bila 1200 evrov) previsok. »Žal je bila končna cena previsoka, saj je dosegla kar tri četrtine letnega proračuna kluba,« je povedal Pogačar in dodal, da ga veseli, da se bosta logotip in blagovna znamka jeseniškega hokeja, ki ima tako dolgo tradicijo, ohranila. S kupcem sta se dogovorila, da se bosta v prihodnjih dneh slišala in se pogovorila. »Če bo plačal kupnino, je pozitivno tudi to, da bodo upniki dobili poplačan vsaj del svojih terjatev,« je povedal Pogačar.
Novi lastnik blagovne znamke jeseniškega hokeja Boris Požeg je direktor ljubljanskega podjetja za gostinstvo, turizem in proizvodnjo MPB 4, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo sladoledov. Za medije je po dražbi izjavil, da se je za nakup odločil, ker je ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko. Izjavil je tudi, da je kot Ljubljančan pripravljen sodelovati pri ponovnem vzponu jeseniškega hokeja.