Tranzitni promet na obvoznico
V novembru bodo v Škofji Loki podrobno spremljali prometne tokove po izgradnji južne obvoznice, na podlagi česar bodo pripravili ukrepe za nov prometni režim.
Stara cesta bo tudi po prekategorizaciji ostala javna in jo imajo torej pravico uporabljati vsi udeleženci v prometu. Na občini pa si želijo, da bi bilo staro mestno jedro rezervirano predvsem za lokalni promet, a obenem dostopno obiskovalcem, tranzitni promet pa bi se preusmeril na obvoznico.
Škofja Loka – Z izgradnjo južne škofjeloške obvoznice v Poljansko dolino je v Škofji Loki prišlo do precejšnje spremembe prometnega sistema. Južna škofjeloška obvoznica je postala osrednja prometna žila, ki prevzema ves tranzitni promet v Poljansko dolino in naprej v zahodno Slovenijo, nekdaj regionalna cesta skozi Spodnji trg in Poljanska cesta pa sta dobili novo vlogo in pretežno lokalni značaj. »V nekaj tednih pričakujemo njeno prekategorizacijo, prenos upravljanja in predvsem nov prometni režim,« so sporočili z Občine Škofja Loka.
Že po prvih opažanjih na občini ugotavljajo, da je dejanski prometni tok bistveno ugodnejši, kot so predvidevali, kljub temu pa bo treba še nekoliko počakati, da se prometni tokovi ustalijo. »Z natančnejšim spremljanjem prometa v novembru bomo dobili bolj celostno oceno prometnega stanja, na podlagi česar bomo pripravili ukrepe za nov prometni režim.« Ob tem na občini opozarjajo, da bo stara cesta tudi po prekategorizaciji ostala javna in jo imajo torej pravico uporabljati vsi udeleženci v prometu. Ob tem si želijo, da bi bilo staro mestno jedro rezervirano predvsem za lokalni promet, a obenem dostopno obiskovalcem, tranzitni promet pa bi se preusmeril na obvoznico.
»To lahko pomeni dodaten razvojni impulz za razvoj mestnega turizma,« poudarjajo na občini.
Na občini so se z republiško direkcijo za infrastrukturo že dogovorili, da bodo semaforizirano križišče na Ljubljanski cesti v primeru zastojev preuredili v krožišče. »Ta del priključka na Ljubljansko cesto namreč ni bil del projekta izgradnje južne škofjeloške obvoznice in torej ni bil sofinanciran z nepovratnimi evropskimi sredstvi, kar pomeni, da lahko pride do sprememb oziroma ustreznih prilagoditev.« A pred spremembo prometnega režima bodo počakali še kakšen mesec, da preučijo dejanski prometni tok pri polni prometni obremenitvi na tem križišču. »Za zdaj ugotavljamo, da tam ni kakšnih posebnih zastojev, česar smo se predhodno nekoliko bali. Podobno, kot se niso uresničile naše bojazni o bistveno povečanem prometu po Suški cesti,« so še dodali pri občini.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke
 
         
                     
                     
                     
                    