Dijaki vse bolj okoljsko osveščeni
Kranj – V letošnjem šolskem letu šesto leto zapored poteka kampanja Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je podjetje Goodyear Dunlop Sava Tires, podpirata pa jo tudi ministrstvo za kmetijsko, gozdarstvo in prehrano ter ministrstvo za okolje in prostor. V kampanji sodeluje 34 srednjih šol iz vse Slovenije in 28 partnerskih organizacij. »Slovenski dijaki so iz leta v leto bolj okoljsko osveščeni, kar potrjuje denimo naraščajoči delež srednješolcev, ki odpadke ločujejo,« pojasnjuje vodja kampanje Simona Dijak. Vrsto pozitivnih učinkov okoljevarstveno osveščevalne kampanje Pozor(!)ni za okolje je pokazala tudi raziskava o odnosu slovenskih dijakov do okolja, ki jo je izvedla kranjska fakulteta za organizacijske vede. Med drugim so ugotovili, da kar 77 odstotkov slovenskih dijakov meni, da je za naš odnos do okolja odgovoren vsak posameznik, tudi mladi, odpadke pa ločuje že 69 odstotkov dijakov.