
Pošta prijaznejša uporabnikom
V Medvodah so v petek odprli prenovljene prostore tamkajšnje pošte, ki so jih tudi razširili, tako da imajo za opravljanje svoje dejavnosti zdaj na voljo dobrih 350 kvadratnih metrov površin.
Medvode – »Veselimo se obnovljene pošte, saj nekdanji prostori niso več ustrezali potrebam razvijajočega se mesta,« je ob odprtju poudaril župan Nejc Smole, ki meni, da je pošta eden od konstitutivnih elementov kraja, in verjame, da bo tako tudi v prihodnje. V prenovljenih prostorih, ki obsegajo dobrih 350 kvadratnih metrov površine, bodo uporabnikom poštnih storitev na voljo tri sodobno opremljena okenca za sprejem in izročanje poštnih pošiljk ter opravljanje denarnih storitev, poleg tega pa tudi 59 poštnih predalov. Lažji dostop so omogočili tudi invalidom.
V obnovo je Pošta Slovenije po besedah pooblaščenca poslovodstva Martina Mlakarja vložila 633 tisoč evrov. Pošta 1215 Medvode pokriva območje s 4440 gospodinjstvi. V dostavo šestkrat na teden je vključenih 1926 gospodinjstev, 2514 gospodinjstev pa ima dostavo petkrat na teden. Na pošti je 21 zaposlenih, od tega je 13 pismonoš. Delovni čas pošte tudi po obnovi ostaja nespremenjen, in sicer od ponedeljka do petka od 8. do 19. ure, ob sobotah pa od 8. do 12. ure. Pošta v Medvodah, so spomnili na petkovi slovesnosti, deluje že 150 let. »Imena ni pogosto menjala, je bila pa njena zgodovina zelo pestra. Na to pošto je zahajal tudi Jakob Aljaž.« Glede na to, da letos mineva 120 let od postavitve Aljaževega stolpa na vrhu Triglava, so zato simbolična tudi tri poštna okenca v obnovljenih prostorih, so poudarili.
Klasičnih poštnih storitev je sicer danes vse manj, je dejal Mlakar, saj pošta vse bolj postaja ponudnik najnovejših informacijskih in logističnih storitev. V zadnjem obdobju poteka tudi reorganizacija poštnega omrežja, vse bolj se trudijo pridobivati nove posle, je razložil Mlakar. Njihovo zavezanost razvoju, je dodal, izkazujejo tudi prenovljeni prostori pošte v Medvodah.