Sha-Besha, pijača za usacga
Tokrat vam predstavljamo novo oglasno akcijo za blagovno znamko osvežilnih pijač Sha-Besha. Gre za pijačo po okusu vsakega, ki jo poskusi.
Itak, da se že ob naslovu in podnaslovu ne morete znebiti občutka, da gre za reklamiranje ene od blagovnih znamk slovenskih pijač. In vam lahko tudi takoj pojasnimo. Da, tole je čisti PR za blagovno znamko Sha-Besha ali šabeša (ne, ne gre za tipično slovensko pijačo šabeso, izdelano na bazi bezga). Po vzoru pijače, ki jo že več kot sto let proizvaja in po svetu širi Amerikanc, pri tem mislim na pijačo Kokr-Kol (saj razumete, kaj sem pesnik hotel povedati), ki v zadnjem letu pri nas izdeluje posebne nalepke z imeni, ljubezenskimi izjavami, veselimi izrazi, zadnjič smo na eni plastenki prebrali celo tipičen slovenski izraz »majkemi«, so se tudi pri Sha-Beshi odločili za podobno akcijo. Z razliko od zgoraj omenjenih zapisov na plastenkah, ki pogosto nimajo ravno prijateljskega odnosa s slovenščino, so pri Sha-Beshi izbirali same avtohtone slovenske izraze. Nekaj jih lahko vidite na fotografiji: kvapavoč, nemebasat, djenšluk, tu pa so še pejnovrt, ahtejseme, pajsnme, naštelana … in podobno. Če se bo akcija dobro prijela, pri Sha-Beshi so prepričani, da se bo, bodo v bodoče za napise na pijačah uporabili tudi gorenjska narečja od Loke do Šenčurja, od Podreče do Podkorna, od Žirov do Gorij. Želja snovalcev nove oglasne akcije je predvsem ustvariti Sha-Besho, pijačo za usacga. Čist usacga.