Dokončali že drugo barko Greenline
V proizvodnih prostorih Seawaya so prejšnji teden skoraj pol leta po stečaju podjetja dokončali prvo barko znamke Greenline, včeraj pa še drugo.
Zgoša – Prvi dve barki znamke Greenline 33 sta bili izdelani za japonski trg, sledil bo greenline 40 za norveškega kupca, je povedal Vladimir Zinčenko, ki si je s svojim podjetjem SVP Avio vse od stečaja Seawaya marca letos prizadeval znova oživiti proizvodnjo plovil. Od junija, je tako v Seawayu spet zaposlenih 20 ljudi, med njimi veliko nekdanjih Seawayevih delavcev, ki imajo potrebno znanje in izkušnje za izdelavo bark.
Zinčenko načrtuje, da bodo letno na Zgoši izdelali od 50 do 70 plovil, tako znamke Greenline kot Shipman, pri čemer bodo dali poudarek kakovosti. Želi pa si tudi, da bi obdržali trenutno družinsko oziroma prijateljsko vzdušje v podjetju.
V prihodnje sicer želi kupiti Seawayeve prostore, za katere bo imel kot najemnik predkupno pravico. Po zapletih z zagonom proizvodnje sedaj s stečajnim upraviteljem dobro sodeluje, prav tako tudi z dobavitelji, ki so kljub slabi izkušnji s Seawayem z Zinčenkom pripravljeni sodelovati. Seaway Yachts in Seaway Design sta namreč upnikom ostala dolžna več kot sto milijonov evrov.
Interes za plovila, ki jih je izdeloval Seaway, je še vedno velik. V prihodnje, ko bi SVP Avio postal lastnik blagovne znamke, bi lahko začeli na Zgoši pod imenom Greenline razvijati in izdelovati tudi nova plovila. »Želimo znova zagnati zgodbo izdelave kakovostnih plovil, vendar pa mi nismo Seaway. Smo nova družba z novim vodstvom in novim financiranjem,« je izpostavil Zinčenko, ki že ima kontakte s kupci iz Norveške, Švice, ZDA, Ukrajine, Rusije, Avstrije, Češke, Poljske, Slovenije in Nemčije.