Kupci tudi velike korporacije
Šenčurski Euro Plus oz. skupina NiceLabel svoje programske rešitve za tiskanje etiket s črtno kodo prodaja tudi velikim mednarodnim korporacijam, kot so Benetton, Hugo Boss, IKEA ...
Kar 98 odstotkov svojih programskih rešitev za tiskanje etiket s črtno kodo prodajo na tujih trgih, največ v Severni Ameriki in Zahodni Evropi.
Šenčur – Šenčursko podjetje Euro Plus, krovno podjetje skupine NiceLabel s podružnicami v Nemčiji, ZDA, na Kitajskem in v Singapurju, je minuli teden postalo zmagovalec slovenskega izvoza, ki so ga pri časniku Finance izbirali prvič. Skupina NiceLabel sodi med vodilna globalna razvojna podjetja na področju programske opreme za profesionalno oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID, razvijajo pa tako programske rešitve za oblikovanje etiket za enostavno ročno tiskanje kot za avtomatizirano tiskanje v drugih aplikacijah ter za spletno tiskanje v oblaku. Obenem je tudi vodilni svetovni razvijalec gonilnikov Windows za termične tiskalnike. »Ob standardnih rešitvah za označevanje se čedalje bolj osredotočamo na rešitve za večja podjetja in vertikalne rešitve za posamezne panoge, kot so avtomobilska, kemična, prehrambna, farmacevtska industrija, transport, zdravstvo,« pojasnjuje Matej Košmrlj, izvršni direktor Euro Plusa, ki deluje od leta 1993, v poslovno cono Šenčur pa so se zaradi nagle rasti in razvoja iz Kranja preselili leta 2011. V skupini NiceLabel trenutno zaposlujejo 94 strokovnjakov na različnih področjih, dvanajst so jih zaposlili letos, v prihodnjem letu pa naj bi se povečali že na sto zaposlenih.
»Nagrada zmagovalec slovenskega izvoza je potrditev dolgoletnega dobrega dela celotne ekipe; naši cilji seveda ostajajo visoki in v prihodnje si bomo prizadevali za še večje uspehe,« pravi Košmrlj. Skupina NiceLabel sicer zunaj Slovenije proda kar 98 odstotkov svojih programskih paketov oziroma rešitev, ki jih v celoti razvijajo v Sloveniji, in gonilnikov. »Naši najpomembnejši kupci na področju standardnih rešitev za označevanje so člani naše globalne partnerske mreže, torej različna IT-podjetja, ki so v stiku s končnimi uporabniki naših rešitev, del programskih rešitev pa prodamo tudi prek spletne trgovine. V segmentu rešitev po meri za večja podjetja sodelujemo neposredno z velikimi mednarodnimi korporacijami, kot so Benetton, British American Tobacco, Hugo Boss, IKEA, Louis Vuitton, Würth in številne druge. Na področju gonilnikov za proizvajalce termičnih tiskalnikov so naši najpomembnejši partnerji SATO, Zebra in Epson, pravzaprav pa večina največjih proizvajalcev termičnih tiskalnikov na svetu ponuja gonilnike, ki so plod razvoja naših strokovnjakov,« je povedal Košmrlj. Podjetje si želi postati ponudnik številka ena v svoji niši, na poti do cilja pa mora prehiteti tri ameriške tekmece.
Euro Plus, ki je v lasti predsednika podjetja Zvoneta Duplančiča, je leto 2014 zaključil s 5,5 milijona evrov celotnih prihodkov in milijonom evrov dobička, kar je 30 odstotkov več kot leto prej, medtem ko so se prihodki skupine NiceLabel povečali za 35 odstotkov. Letos na račun krepitve najpomembnejših trgov pričakujejo približno 25-odstotno rast prihodkov, pa tudi nadaljnjo rast dobička.