Prodrla z lesenimi izdelki
Mlada podjetnika leta sta postala Anja in Alen Marić, podjetnika iz Lesc, ki sta zasnovala spletno trgovino z lesenimi modnimi dodatki WoodWay. Prvo fizično trgovino sta odprla aprila lani v Radovljici.
Ljubljana – Naziv mladi podjetnik leta so jima podelili na sredinem finalnem izboru Zavoda mladi podjetnik, na katerem se je predstavilo pet finalistov. Anja in Alen Marić sta sedemčlansko žirijo prepričala s svojo zgodbo, ker se nista vdala, ko je Anja ostala brez službe, ampak sta se raje odločila za samostojno pot. Začelo se je tako, da je Anja Marić v Stockholmu našla leseno uro, v katero se je popolnoma zaljubila. Decembra 2013 sta na podlagi tega zasnovala spletno trgovino z lesenimi modnimi dodatki WoodWay.
»V ponudbi imata tudi luksuzne izdelke, ki jih ni lahko prodajati. Širita se v tujino, pametno delata z denarjem. Ne jemljeta kar tako kreditov, s katerimi bi lahko dosegla še hitrejšo rast,« je njune poslovne odlike izpostavila članica žirije Kristina Kočet Hudrap. Žirijo je prepričal tudi njun način optimizacije dela. Zaposleni niso samo prodajalci, ampak delajo tudi v marketingu in na področju odnosov z javnostmi. Žirijo sta obenem prepričala s prihodki, ki kažejo na izjemen potencial. Lani sta ustvarila 125 tisoč evrov prihodkov, za letos načrtujeta vsaj milijon evrov. Po prvi trgovini v Radovljici, ki je kmalu postala prava uspešnica, sta začela odpirati nove trgovine, tudi na Hrvaškem, od letos so prisotni še v Skandinaviji. Dogovarjata se še za franšizni sistem v Londonu in Singapurju. Njuna želja je, so dodali v Zavodu mladi podjetnik, da bi imela prodajalno v vseh večjih mestih v Evropi.