Najlepši Slovenec je ...
To bomo izvedeli že konec naslednjega tedna. So se pa finalisti za mistra Slovenije 2015 dva dni družili v gorenjskem Hotelu Špik v Gozdu - Martuljku. Tokrat izbor za najlepšega Slovenca poteka že sedmič. Med prvimi desetimi so tudi trije Gorenjci: Miha Repinc iz Bohinja, Matjaž Mavri Boncelj iz Tržiča in Andraž Logar iz Britofa pri Kranju.
Največ časa so fantje preživeli v družbi koreografa Mihe Krušiča, ki se bo podpisal pod vse njihove nastope kot tudi druge plesne vložke na finalni prireditvi prihodnjo soboto. Deseterica je pripravljalni del vzela resno. Sledilo je predavanje o fotografiji in poziranju z Ano Gregorič; obiskala jih je Urša Bartol ter jim zaupala nekaj skrivnosti o negi kože in ob koncu napornega dneva je fante nagovoril še maneken Aljoša Kuzmanovski, ki je bil pred letom dni v njihovi vlogi, zdaj pa že žanje uspehe v modnih prestolnicah.
Za zanimiv in razgiban športni del priprav je poskrbel Denis Porčič - Chorchyp, ki ni varčeval z intenzivnostjo, kar pa je fantom ostalo prostega časa, so se razvajali v svetu savn. Priprave pa so poleg omenjenih akterjev obiskali še nekdanji mister Slovenije Matjaž Kumelj, aktualni Mitja Nadižar in nekdanja miss Slovenije Nives Orešnik. Če je fante kaj zanimalo, so z veseljem odgovarjali na zastavljena vprašanja.
Miha, Matjaž in Andraž
Med močno konkurenco je tokrat tudi Gorenjska dobro zastopana – s kar tremi fanti. Osemnajstletni Andraž Logar iz Britofa pri Kranju je simpatičen in nasmejan gimnazijec, ki je enajst let treniral nogomet, sedaj pridno obiskuje fitnes. Zanj je izbor popolnoma nova izkušnja, a zanimiva. Podobno tudi za devetnajstletna Miha Repinca iz Stare Fužine in Matjaža Mavri Bonclja iz Tržiča. Fantom je v bistvu celotna izkušnja morda celo bolj všeč, kot so pričakovali, so pa vsi trije mnenja, da je na prvem mestu šola. Miha obiskuje Naravoslovno-tehnično fakulteto, smer metalurgija, Matjaž pa je študent Ekonomske fakultete. Malo že razmišlja tudi o podiplomskem študiju. Prijatelji in starši so ga kar spodbujali, ko jih je povprašal o samem izboru, je pa eden tistih finalistov, ki mu učenje osnovnih plesnih gibov na pripravah ni delalo težav. S plesom se je namreč ukvarjal osem let, sedaj so v ospredju borilne veščine. Miha pa je treniral različne športe, danes pa še vedno vesla in obiskuje fitnes.
Zmagovalec dobi tudi žepnino
Finalni izbor za mistra Slovenije bo ta teden, 6. junija, v ljubljanskem Cirkusu, vendar za svojega finalista že lahko glasujete prek določenih spletnih kanalov uradne strani misterslovenia.com.
Nekaj besed smo spregovorili tudi z Erikom Ferfoljo, lastnikom blagovne znake Mister Slovenije.
Letošnji izbor je že sedmi. »Številka je pravljična, morda si bomo tako zapomnili tudi projekt.«
V preteklosti smo bili vajeni, da je odšel zmagovalec naprej na svetovni izbor, a tokrat v bistvu iščejo nekoga, ki bo perspektiven maneken. »Letos smo se osamosvojili in je projekt povsem naš, brez licenčnih formatov. Zmagovalec bo poleg drugih nagrad prejel dva tisoč evrov žepnine, da bo lahko preživel prve mesece v tujini. Podpisal bo tudi pogodbo z eno od milanskih agencij. Njegova matična agencija pa bo Mister Model Management, kot vsem fantom do sedaj. Svetovni izbori so preteklost,« razloži Erik. Pove še, da se kot agencija osredotočajo na tuje trge, kjer je povpraševanje vedno na enakem nivoju za oba spola. »Sodelujemo z vsemi svetovnimi trgi in najboljšimi agencijami oziroma agenti, ki omogočajo prodor v sam vrh modnega sveta. Na primer: aktualni mister Slovenije Mitja Nadižar je v jeseni posnel katalog za Aramni Jeans, ki bo na voljo to jesen.«
Želja po delu v modnem svetu
Zanimalo nas je še, ali dejansko obstaja povpraševanje po določenem tipu lepote in kaj po mnenju Erika Ferfolje pomeni fantom prijava na izbor za mistra Slovenije.
»Fantje se na izbor prijavijo iz različnih razlogov. Predvsem pa zaradi želje po delu v modnem svetu. Naš projekt ponuja vpogled v dogajanje. Deležni so fotografiranj, nastopov, predavanj in delavnic na to temo. Spoznajo način dela in si še bolj izoblikujejo mnenje, ali jih ta posel resnično zanima.«
Vsaka blagovna znamka pa ima glede na zgodbo aktualne kolekcije svoje zahteve, želje. »Na splošno pa mora model ustrezati osnovnim fizičnim standardom, da sploh lahko upa na uspeh.«